Hallo Ik heb 29 maart een iui gehad plus een duits medicijn vervanger voor pregnyl. ( dit medicijn werkt hetzelfde 5000 heb ik gehad) Ik heb zelf het gevoel zwanger te zijn. Ik heb 5 dagen na iui een witte test gehad. Ging ervan uit het medicijn is uit mijn lichaam. Ik bleek ook blaasontsteking te hebben medicatie gekregen. En 8 dagen na iui een streepje op de test. Nu krijg ik steeds witte testen zit nu op 15 dagen na IUI. Zie test van vandaag die is bijgevoegd. Heb steeds het gevoel zwanger te zijn. En wederom heb ik een blaasontsteking en nu lees ik het volgende overal op internet: Bij een blaasontsteking heb je eiwitten in je urine. Deze eiwitten kunnen de test negatief beïnvloeden. Je kan dus wel zwanger zijn. Ik lees dit bij site's voor dokters, op forums, maar wat is er van waar ? Kan dit inderdaad de test beinvloeden? Wie had ook een negatieve test met blaasontsteking en bleek later toch zwanger? Alvast bedankt
Sorry, hier kan ik je niet bij helpen, geen ervaring mee. Maar wat spannend voor je zeg!!! Succes met wachten, ik hoop dat je snel een antwoord krijgt (liefst in de vorm van een mooie 2e streep op je test natuurlijk!!!).
Heb net gebeld met het ziekenhuis waar ik de behandeling heb gehad. En het kan inderdaad de zwangerschapstest beinvloeden. Zowel een blaasontsteking als de antibiotica. Ik moet nu wachten tot de blaasontsteking over is en dan opnieuw een test doen. Het zou kunnen dat er heel vaag een 2de streepje staat. Dat lijk ik ook te zien, maar wil er niet teveel op hopen. Afwachten meer kan ik nu niet.
Ilja, je had vorige week (na die eerste omo witte test) toch ook al een vaag streepje op je test ??? Dan had hij nu inmiddels moeten knallen, dus ik ben bang dat het negatief is ....
kun je geen bloed test laten doen dan.als je zo twijveld.ik heb geen verstand van iui maar idd ik zie ook een vaag 2 de streepje.ik duim voor jullie
Hallo Dit heb ik ook gemeld bij de assistent van de gyn. Waarmee ik vanochtend heb gebeld. Dat ik een vage test heb gehad. Dat de testen verschillen kan te maken hebben met de blaasontsteking. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Maar het kan wel nog steeds. Een blaasonsteking en een antibiotica kunnen de test beivloeden. Je kan dus negatief testen en toch zwanger zijn. Daarom moet ik nu afwachten tot de blaasontsteking over is. En dan opnieuw een test doen. En ik heb verschillende testen gebruikt ook niet slim. Dus dan lijkt het ook anders. Dus ja alles kan nog. Maar ga nergens meer vanuit. Wil me niet blij maken met iets wat er straks niet is. Dus ga er vanuit dat het niet is gelukt. Is het wel raak dan is het alleen maar super fijn. En ja dat wachten is wel slopend. Zou graag weten waar ik aan toen ben. Zit nu op dag 15 na IUI. En ben erg benieuwd of er vrouwen zijn die het herkennen? En wat hun uitslag was.
Bloedtest willen ze niet doen. De kliniek waar ik vroeger de behandelingen had prikten standaard op dag 10 na iui. Dit ziekenhuis vind dat onzin misschien een bezuiniging. Moet vanmiddag nog naar de huisarts die wil me toch zien. Zal het hem voorleggen. En inderdaad zondag nog eens testen. Het is nu toch afwachten.
ben inmiddels bij de huisarts geweest. En moet inderdaad de nieuwe AB kuur afwachten. Dan weer testen. Deze kuur duurt 7 dagen test zondag nog een keer. En dan volgende week nog een keer. En na de kuur weer. En dan zien we het wel. Als ik ongesteld wordt weet ik natuurlijk ook genoeg. Afwachten maar weer. Jammer dat er niemand is die het verhaal herkent. En jullie zien wel een streepje vaag op de test? Zie hem zelf wel als ik hem tegen iets rose hou. Alleen niet als ik de test op iets wits leg. Dus ik weet het niet ga nergens vanuit. Dan valt het altijd mee. Fijn weekend En bedankt voor de reakties