Zwanger van een tweeling!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door ilse85, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse85

ilse85 Lid

3 apr 2012
    9
    0
    0
    Roermond
    Hoi,

6 weken geleden kregen wij de schrik van ons leven. In plaats van 1 hummeltje had ik er 2 in mijn buik.
    Aangezien dit niet in beide families voorkomt, was de schrik enorm. Heb echt 3 dagen nodig gehad om 'bij te komen'. Eenmaal aan het idee gewend was ik natuurlijk helemaal happy.
    Vandaag nog een echo gehad (17+3), toen kwamen we er achter dat het twee jongens worden. Ook nu was ik weer redelijk van slag. Heb wat traantjes gelaten, omdat ik graag een meisje had gewild. Gelukkig groeien mijn mannetjes goed en zit alles er tot nu toe super goed uit.
    Ben ik de enige met zo'n reactie, voel me namelijk nogal schuldig.

Greetz

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gefeliciteerd!!

Ik heb zelf geen ervaring met zo'n telleurstelling. Vond het erg leuk als de eerste een meisje zou worden en dit was ook het geval. Maar ik kan me er heel goed iets bij voorstellen! Je gaat straks vast verschrikkelijk blij zijn met 2 jongens, voel je er maar niet schuldig over!

3. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van een tweeling, twee jongetjes.
    Ik heb 2 seconde aan t idee van 2 jongens moeten wennen (niet dat ik geen jongens wilde maar had t sterke idee dat ik een meisje zou krijgen)
    Maar was toen en ben nu nog steeds über gelukkig

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hihi.. Omdat ik al een meid had rondlopen, leek mij een knul geweldig.. Moest echt ff schakelen..maar wat zijn we blij!

Weet je al of het een of tweeeig is of kunnen ze dat niet zien (totaal geen idee van..)

En gefeliciteerd hè! Wat een cadeau!

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd meid
    kan begrijpen je ff moest wennen
    heb ik ook gemoeten doe jeremy een jongen was maar het was echt n paar sec hihi
    maar kan het begrijpen;)

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    meid gefeliciteerd.
    ik had ook sterk het gevoel zwanger te zijn van een meid... toen mn zoon een jongen bleek te zijn moest ik ook wel even slikken dat was niet wat ik wou een jongen ..
    Maar ik ben zo dolblij en gelukkig dat ik gezegd ben met een meidje en een jongen en nog een ?? op komst

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D leuk hoor een 2ling.

8. ilse85

ilse85 Lid

3 apr 2012
    9
    0
    0
    Roermond
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Doet me goed.
    Ze hebben 4weken terug al gezien dat het 2eiig is. het schotje tussen de 2 mannen is erg dik en ik heb 2 placentas.

9. Leliana

Leliana Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Ik ben mama van tweeling-jongens (ook 2-eiig) en uit ervaring kan ik zeggen dat het fantastisch is!! :D
    Geniet van je zwangerschap. Probeer niet te stil te staan bij wat je niet hebt gekregen! De zwangerschap gaat verschrikkelijk snel voorbij en straks heb je niet voor de volle 100% kunnen genieten! ;)
    Meid, je krijgt 2 jongens!!!! Hoe leuk is dat?? :D:D

10. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ilse, wat ontzettend leuk dat je een tweeling verwacht! Hier zijn mijn tweelingmeiden 3 februari geboren. Jammer dat je teleurgesteld bent dat het 2 jongens zijn.. Je wil toch graag een kindje, niet een meisje? En dan ben je ook nog eens gezegend met het grote wonder dat tweeling heet! Het is zo vreselijk bijzonder om mama te mogen zijn van een tweeling!

Misschien leuk om mee te komen kletsen in ons tweelingtoppic! Onder zwangerschapsclubs, Tweelingmama;s. Je bent van harte welkom! En zo kun je ervaren hoe bijzonder het is om een tweeling te verwachten!

Ik wens je in ieder geval een voorspoedige zwangerschap! Geniet ervan!

11. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Proficiat! Hoe bijzonder 2 jongens!

12. Danaa

Danaa Lid

15 feb 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    proficiat !!! Mama zijn van een tweeling is heeeel bijzonder.
    Geniet er van!

13. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik heb ook wel gehad dat ik het jammer vond dat ik geen meisje heb gekregen, maar ik moet zeggen: Boys rock!!! Ik zou niet meer anders willen, het is echt hartstikke leuk!!

O, en gefeliciteerd natuurlijk!!

14. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zwanger van een 2 eiige tweeling maar wat is het fantastisch om die 2 frummeltjes steeds te voelen en te zien op de echo!!!!

Super gefeliciteerd met je 2 jongens!

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Lijkt me zo vaag om er twee te voelen hihi

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zo das nog es een mooi extra kadootje!! Gewoon 2 kindjes!!

Gefeliciteeeeeerd....

En ik krijg mijn 2e knul, heerlijk, al mijn mannen hier in huis..

Was ook heel gelukkig geweest met een meisje hoor...ik heb geen voorkeur.

17. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Het is zooooooo bijzonder!!

Gefeliciteerd met je tweeling-zwangerschap! Kom je gezellig meekletsen met andere tweeling (to be)-mama's? Al je vragen kun je er kwijt. Verder zul je er veel medeleven vinden, bij alle zware, onzekere en lastige zaken die een tweeling(zwangerschap) met zich meebrengt....
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/326476-tweeling-mamas-iiii.html#post11736158

En ik zal de laatste zijn, die zal zeggen dat 2 jongens niet leuk zijn :D omdat mijn zus ook een jongens tweeling heeft, heb ik me tot de 20 weken afgevraagd waar "ik op zou hopen". Toen ik hoorde dat het jongens waren vond ik helemaal prima en leuk....

18. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je 2ling zwangerschap.. wat super gaaf en geluk dat je 2 wondertjes tegelijk mag verwelkomen..

ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat en vlekkeloos verloopt.

Wij hebben dinsdag gehoord dat we zwanger zijn van een tweeling en ik hoop met heel mijn hart dat het goed mag gaan en we het einde van het jaar onze tweeling mogen verwelkomen..

geniet ervan .xxx

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

20. Marjok

Marjok Nieuw lid

29 apr 2012
    4
    0
    0
    zuid Holland
    @Ilse85 Hoi Ilse, ik kan me bij je aansluiten, ben ook zwanger van een twee eiige tweeling en heb toen ik dat hoorde ook even een paar dagen moeten bijkomen hihi.. Nu ook superblij natuurlijk en waarschijnlijk worden het ook 2 boys, mijn vriend en ik hoopten op een jongen meisje maar ach we hebben nu de triple test achter de rug en ze zijn voor zover we nu kunnen zien helemaal gezond, en dat is toch het allerbelangrijkste he!! Maar snap je dus wel hoor :D

Deel Deze Pagina