Zwanger van een tweeling!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door ilse85, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse85

ilse85 Lid

3 apr 2012
    9
    0
    0
    Roermond
    Hoi,

6 weken geleden kregen wij de schrik van ons leven. In plaats van 1 hummeltje had ik er 2 in mijn buik.
    Aangezien dit niet in beide families voorkomt, was de schrik enorm. Heb echt 3 dagen nodig gehad om 'bij te komen'. Eenmaal aan het idee gewend was ik natuurlijk helemaal happy.
    Vandaag nog een echo gehad (17+3), toen kwamen we er achter dat het twee jongens worden. Ook nu was ik weer redelijk van slag. Heb wat traantjes gelaten, omdat ik graag een meisje had gewild. Gelukkig groeien mijn mannetjes goed en zit alles er tot nu toe super goed uit.
    Ben ik de enige met zo'n reactie, voel me namelijk nogal schuldig.

Greetz

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gefeliciteerd!!

Ik heb zelf geen ervaring met zo'n telleurstelling. Vond het erg leuk als de eerste een meisje zou worden en dit was ook het geval. Maar ik kan me er heel goed iets bij voorstellen! Je gaat straks vast verschrikkelijk blij zijn met 2 jongens, voel je er maar niet schuldig over!

3. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van een tweeling, twee jongetjes.
    Ik heb 2 seconde aan t idee van 2 jongens moeten wennen (niet dat ik geen jongens wilde maar had t sterke idee dat ik een meisje zou krijgen)
    Maar was toen en ben nu nog steeds über gelukkig

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hihi.. Omdat ik al een meid had rondlopen, leek mij een knul geweldig.. Moest echt ff schakelen..maar wat zijn we blij!

Weet je al of het een of tweeeig is of kunnen ze dat niet zien (totaal geen idee van..)

En gefeliciteerd hè! Wat een cadeau!

5. mv3hartendiefjes