hallo meiden ik heb vorige maand een vmk gehad teste op dag 30 van me cyclus posi aangezien ik dus toen op dag 32 flink ben gaan bloeden en dus een vmk heb gehad toen ben ik mijn cyclus dus weer gaan tellen en had ik afgelopen zaterdag ongi moeten worden gewacht tot dag 32 dat is dus vandaag maar nog geen ongi te bekennen maar ook geen symptomen kan je dan alsnog zwanger zijn ?? heb nog geen testen in huis dus kan ook niet testen hihi maar ben ook een beetje bang voor de teleurstelling en houd me dus stellig voor dat ik nog ongi wordt
Ja hoor, ik ben nu 5 weken en ik merk helemaal niks Maar je cyclus kan ook in de war zijn na een vmk, ik was superonregelmatig erna (zie handtekening), dus het kan ook zo zijn dat het gewoon langer duurt. Zolang je niet test weet je het niet.... p.s. Heb je daarna trouwens helemaal niet meer getest? Dus als het er 2 waren (je weet het nooit he) zit er misschien nog wel een... Ik zou toch even testen.
mamavansimone ik had licht posi getest en zou dus 2 dagen daarna nog een x testen maar toen ging het dus al fout daarna idd niet meer getest maar had na de vmk ook geen symptomen meer en zou dan nu toch al 9 weken ver moeten zijn, en na de vmk werden mijn borsten kleiner geen last meer van me rug enzz ik zal vandaag is een test halen en een gokje wagen