Hoe groot is de kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Magda, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hallo lieve dames.
    Ik ben 10-5-2012 mijn implanon laten verwijderen. Daarna veel klachten gehad, was duidelijk "ontpillen". Zondag 10-6-2012 veel steken in mijn onderbuik gehad echt pijn, zo erg dat mijn vriend mij naar de eerste hulp had mee genomen. Heb toen onderzoeken gehad, ook echo en daar zag de doktor dat mijn eitje op springen stond, daarna uurtje of 2 later inwendig echo gehad en gynecoloog zag dat er vocht in mijn baarmoeder was, alles zag er prima uit voor de rest. Ze zei dus dat mijn ei waarschijnlijk net gesprongen was, die steken verwenen ook. Wij maar gauw naar huis en klussen :D
    Maar ik moet zeggen dat we dagen erop eigenlijk niet hebben geklust. Nu vraag ik me af of er kans is dat het door deze ene keer wel gelukt is. Ik heb afgelopen zondag,gisteren en vanochtend pijn gehad in mijn buik, steken maar ook zo zeurende gevoel en opgeblazen gevoel. Ook zijn mijn tepels pijnlijk. En heb ik afwisselend of last van obstipatie op diaree:$ Ik zou dan zondag ongi moeten worden. En ja uiteindelijk moet ik toch wachten tot zondag,maar ja ik zou een beetje hoop kunnen gebruiken haha liefs Magda

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Pfff durf het niet te zeggen maar zit hier ongeveer met dezelfde vraag.. In april laatste pil geslikt, afgelopen maand een cyclus van 40 dagen gehad.. En afgelopen weekend geklust.. Zowel bij een cyclus van 27,28,29,30 en 31 dagen zou ik dus kans hebben... Ervan uitgaande dat spermacellen ongeveer 2 dagen leven.. Verder erna niet meer geklust, wegens allerlei omstandigheden (ziek, drukke agenda's, moe etc)...
    Is de kans wel aanwezig dat die ene keer raak was? Of moet je echt vaker klussen voor een lucky shot? Volgende maand de agenda's ook maar eens iets leger maken, want dit schiet niet op natuurlijk hahahahhaa! Overigens wel lekker geklust en das ook heel veel waard ;)
    Succes en ik duim uiteraard voor je dat dit jullie lucky shot was! ;)

3. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ja ik zou het ook niet weten of die ene keer gelijk raak kan zijn, die geluk moet je maar hebben. Ik vestig mijn hoop op mijn vriendje van 24 en zijn hopelijk levendige sperma haha nou ja ik zou het wel zien zondag, als ik niet ongesteld word dan maar maandag testen. ohh ik hoop het zo:D

Deel Deze Pagina