Wat denken jullie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mizz Bunny, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ik moet even mijn verhaal kwijt en denk dat dit de beste plek is om even te ventileren.

Ik heb pds en daardoor eigenlijk altijd last van darmkrampen. Deze zijn soms best hevig en ik heb eigenlijk daardoor nooit menstruatiekrampen ervaren. Mijn darmkrampen zijn de gehele maand door aanwezig in meer en mindere mate en merk eigenlijk nooit precies wanneer mijn ongi er nu echt aankomt.

Mijn Nod is rond de 17de en nu had ik de afgelopen nacht enorm veel last van krampen. Deze krampen voelden totaal anders aan als de darmkrampen die ik voel en ik dacht dan ook dat mijn ongi eraan zat te komen. Kan toch zijn dat ik voor het eerst ongikrampen voel... Alleen nog steeds geen ongi te zien en de krampen zijn inmiddels weer bijna helemaal weg.

Deze cyclus probeerde ik minder met symptomen bezig te zijn en alles op zijn beloop te laten. Maar zijn wel een aantal symptomen die ik nu voel die ik ook de vorige cyclus had en dat liep uit op een vmk.

Ik heb nu een compleet blauwe wegenkaart op mijn borsten staan, mijn borsten zijn iets steviger en voelen aan de zijkant beurs aan. Daarnaast heb ik sinds een weekje last van duizeligheid, weeig gevoel in mijn maag, smaakt mijn favoriete voedsel nergens meer naar. Ook heb ik af en toe steekjes in mijn liezen en boven mijn schaambeen. Al met al toch genoeg om hoop te krijgen.

Nu is het alleen zo dat ik op het ogenblik nachtdiensten werk en ik vraag me nu af wanneer ik nu het beste kan testen.

Wat denken jullie??

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    rond je nod kan je eigenlijk testen :) beste is natuurlijk op je NOD zelf *hoeft niet perse met je eerste urine na het opstaan.
    succes!

heb zelf ook pds, het was wel erger geworden, maar dat was per dag ook weer anders, net als zonder zwangerschap

3. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou testen! 's morgens is het beste, maar als je zwanger bent moet het als het goed is ook op andere tijdstippen van de dag zichtbaar zijn. Succes, ik duim voor een goede uitslag voor je!

Deel Deze Pagina