Hallo dames, even jullie reacties a.u.b: zaterdag 21 juli zou ik ongesteld moeten worden, maar kon niet wachten en heb vanmorgen een KV test gedaan. Een heel licht en vaag test streepje. De vorige keer had ik ook 2 dagen voor mijn nod getest, en toen was hij duidelijk negatief! wie van jullie heeft dit ook meegemaakt? ik heb geen last van kwaaltjes, en daarom ben ik ook bang dat het valse hoop is.. zie foto voor de test, en alvast bedankt voor de reacties!
Hij was binnen de tijd ja. Ja, dit is zo vreemd allemaal. Ik ben nu ruim 7 maanden bezig. En wilde na deze ronde weer beginnen met de pil (door hevige haaruitval door stoppen van de pil). En, dacht vanmorgen "ik doe effe een test". Had er helemaal niet op gehoopt of op gerekend. Ik denk dat ik zaterdag nog een test ga doen.
Nou, ik hoef de foto niet eens te vergroten en ik zie m al! Duidelijk positief meid!! Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk krijg ik volgende week ook zo'n test
Hallo caca, Ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar ga nog niet teveel hopen....... Afgelopen maand teste ik ook licht positief met kruidvat test. Had ook last van misselijkheid. De ochtend daarna was de test negatief.....diezelfde dag werd in nog ongesteld. Ik vertel dit alleen omdat ik jou de teleurstelling niet gun. Wij zijn 22 maanden bezig en hadden hierdoor ook hoop, maar helaas is het ons nog niet gegeven. Succes met testen zaterdag en hopelijk pakt het bij jullie anders uit!
Wat vervelend!! Daar ben ik dus ook bang voor.. İk wacht gewoon rustig af, en dan zie ik het allemaal wel! Hopelijk duurt het niet lang meer voor jou!!
dames, ik ben dus echt zwanger!! vandaag de verloskundige gebeld, en ik mag 31 aug voor een intake en een eerste echo komen. Pfff, nog 6 wkn wachten Maar ben superblij!!