vanaf vanmiddag heb ik steeds buikkrampen en rugpijn tegelijk het komt en gaat ben ook met vlagen misselijk en heb steken bij mijn schaambot.weet iemand wat dit kan zijn? ik heb 3 weken geleden al in het ziekenhuis gelegen met bloedverlies en verweekte baarmoedermond van binnen. mijn banner loopt iets voor ben nou 27,4 weken zwanger
ik heb gebeld moet het even goed bij houden en als het tussen de 5 en 10 minuten komen moet ik gelijk bellen maar ze komt zoizo vanavond nog even langs
hey ligt het aan mij of is het ook een beetje een raar antwoord van die verloskundige... als je pas 28 weken bent en je hebt het idee dat je weeën hebt dan is er toch haast bij? niet wachten tot het om de 5 a 10 min komt? en even later die avond langs komen? helemaal als je al eens in het ziekenhuis hebt gelegen... heel veel sterkte!
idd vreemd hoor! Maar goed ik hoop dat alles gewoon goedzit! Ik zou gelijk naar het zk willen om aan de ctg te gaan!
het blijft zeuren zodra er regelmaat in komt moet ik bellen,volgens de vk heb ik een hele gevoelige bm die overal op reageert is de kleine wat druk geweest krijg ik al krampen maar ook als ik zelf net iets te veel gedaan heb.moet dus echt rust nemen al valt dat niet mee met een kleine van bijna anderhalf jaar.en zodra het erger word bellen worden nog lange weken ben ik bang
Jeetje dat is niet fijn idd. Heb je geen familie die je even kan ondersteunen door je jongste mee te nemen naar hun huis zodat jij rust hebt?