Ik vind de temepratuur na mijn ovulatie zo laag! Constant rond de 36.5 en 36.6... Dit is de 2e maand dat ik temp en vorige maand lag mn temp na mn eisprong hoger, rond de 36.7 en 36.8. Ik heb ook geen mooie tempdip gehad ofzo.. Kan ik nu al concluderen dat t deze maand waarschijnlijk niks zal worden? Graag even jullie mening. Bedankt! My Ovulation Chart || Ovulation Chart
Da kan hoor. Elke cyclus kan weer anders zijn. Heb ook wel eens een lagere temp gehad... Ook niet zwanger trouwens. Maar goed.... Wie weet
Ziet er echt heel normaal uit. Kan altijd wel eens gebeuren. Je basale temp is door FF ook lager gezet en om je een positieve insteek te geven, je hoeft niet perse 37 graden te hebben om zwanger te zijn of een dip te hebben. Ja, je temp blijft hoger, maar dit moet je met je huidige cyclus bekijken natuurlijk want dit is de maand waar het om gaat...... Ik zelf heb 3 maanden geleden echt een tekstboek kaartje gehad, duidelijke eisprong, mooie dip rond innestel periode, hoge temp en toch werd ik ongesteld.......... Hoe dan ook, ik duim voor je!!!!!
Ziet er goed uit, hoor! Duidelijke temp stijging. En nu kan het nog alle kanten op. Succes met afwachten en we hopen op een goede uitslag!
Niets mis mee hoor. Hoe temp. je als ik vragen mag? Daar kan namelijk ook veel verschil in zitten. Via de mond of het oor is je temperatuur altijd wat lager dan rectaal of vaginaal. Dan lijkt het laag, maar dat valt wel mee. Ik snap wel dat je bedoelt t.o.v. de vorige keer hoor.
Hey Babke! Ik temp onder de tong.. I know, is niet de beste manier Misschien maakt dat idd wel t verschil uit, want als ik temp kaartjes zie van andere meiden lijken die allemaal zo veel hoger te zitten!!! Maar ik vind t ook gewoon voor mijn eigen doen laag deze maand hoor. Vorige maand zat ik zowel voor als na de eisprong hoger. En nu zit ik de hele tijd een beetje op 36.5, lijkt me zo laag! Ik ben dan bijv bang dat mn temp lager is door te weinig progersteron aanmaak ofzo en dat ik gewoon kansloos ben, haha! Volgende ronde ga ik eens op een andere manier tempen! Wat is beter? Oraal of vaginaal?
Rectaal of vaginaal maakt niet uit volgens de gyn. Ikzelf vind vaginaal veel prettiger. Alleen wel een nieuwe of gesterilliseerde thermometer voor gebruiken natuurlijk!
Ga ik dat vanaf de volgende ronde (die er natuurlijk hopelijk niet komt ) proberen! Bedankt voor de tip!
Wow, ik had vanmorgen opeens een mega stijging naar 36.9!! Heb nog nooit zo'n hoge temp gehad, haha! Zou dit goed nieuws kunnen zijn...? Keb nog een keer gemeten voor de zekerheid en toen was t weer 36.9. Toen heb ik mn vriend zijn temp laten meten, want ik dacht: miss is onze kamer gewoon warm. Maar mn vriend was onderkoeld (35.9), dus dat was t ook niet.. Spannend!!
Shit, vandaag toch weer gedaald naar 36.6... 2 dagen voor NOD Maar kga wel straks even een testje kopen, want ben wel lichterlijk misselijk deze ochtend.. Dus, we houden t nog even spannend!!