Een vriendin van me heeft een heel grappig boekje van Kluun: "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Heb het zelf niet gelezen, maar het schijnt een grappig boekje te zijn en wie weet is dat meteen wel een leuke manier om het hem te vertellen. Als hij het boekje uitpakt, weet hij meteen wat er aan de hand is
Nogmaals gefeliciteerd meid. Ik had bij onze eerste een rompertje gekocht met de tekst: mijn papa is de aller aller liefste
Een echte felicitatie van mij hoor! Alleen die eerste was al duidelijk zat! Geniet ervan! Liefs, Blondie
Ik kan het nog niet geloven, ik loop al de hele ochtend verstrooid rond. Heb net boodschappen gedaan maar denk dat ik de helft vergeten ben.. Ik heb een speentje met papa is the best gekocht. Die pak ik in en geef ik dan vanavond aan vriendlief, ben erg benieuwd naar zijn reactie.. Groetjes Debby
Denken jullie dat ik zou moeten wachten tot ik bij de dokter ben geweest met vertellen? ( aan ouders en schoonouders dan he) Mijn vriend pakte het speentje uit en snapte er eerst niets van. Toen het kwartje eenmaal viel was hij dolblij.. Hij is nog wel bang dat het morgen ineens niet zo blijkt te zijn ofzo.. Groetjes Debby
Van harte gefeliciteerd hoor. En dat boekje van kluun moet je hem zeker laten lezen. Heb hem vanmiddag gelezen. Ik vond hem erg grappig. Speciaal voor a.s vaders geschreven.
Ja,weet ik eigenlijk niet.. Ik ben gependeld op April.. maar houdt dat dan in dat de conceptie in april plaatsvind of dat ik in april een positieve test zou hebben.. Debby
Nu ben ik echt overtuigd... \/ Ik ben zwanger.. Net weer getest (2 zelfs) en allebei superpositief... Het begint nu eindelijk een beetje tot me door te dringen, hopelijk krijgen we vanavond onze ouders bij elkaar om het nieuws te vertellen.. Debby