Ik ben op dit moment 31 weken zwanger en begin ineens te twijfelen, wat als... Het toch van het andere geslacht blijkt te zijn! Daarom hieronder een foto waar misschien de NUB op te zien is, en daaronder een foto van de 20 weken echo, met het geslacht in beeld.. Als jullie me nou laten weten, wat jullie zien, maak ik straks bekend of het klopt....
Het kan wat mij betreft beide kanten op, de foto is heel onduidelijk. Ik zou in ieder geval op basis van deze foto geen zekerheid hebben.
Oke, hij is inderdaad ook wel heel erg onduidelijk, komt door de kwaliteit van de foto's.. (foto van foto met webcam).. Nog meer mensen?
100 % meisje. 1e foto's platte genitale tubercel = NUB 2o-weken echo foto is van een kindje wat voorover ligt en je spiekt tussen de beentjes tegen de billen, dan ze je 3 witte streepjes / puntjes
ik denk ook een meisje, ik ben zwanger van een jongen dit was erg duidelijk te zien balzakje + piemeltje veel grotere dan jou echo... Bij 17 week pretecho, 20 week nog jongen en bij 27 week ook. en zag er niet zo uit als jou echo... Dus ik zeg meisje, klopt het?
Klopt helemaal, een Meisje.. Als het goed is.. Ik denk dat een piemeltje beter te zien zal zijn op een 20-weken echo.. En het zijn idd 3 streepjes, op de echo, in het echt beter te zien...
Idd, als je zoveel twijfelt (en het toch graag wilt weten) zou ik zeker een pretecho laten doen! Nog een keer de kleine zien, altijd leuk. Kost wat maaaaar je hebt er ook heel veel aan !