Hééél licht tuurstreepje..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rikki, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Maak ik mezelf gek of ziet nog iemand m??? Je moet echt goed turen hoor! Foto is binnen 10 min na test gemaakt...

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Als ik mn beeldscherm kantel zie ik heel licht iets.

Als het zo is, dan heb je hopelijk over 2 dagen een duidelijkere test. Maar het kan nog alle kanten op zo vroeg.

Succes!

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    sorry ik zie op de foto niets..
    maar als jij 'm zo wel ziet ;) over twee dagen nog een testje doen en hopelijk zien wij'm dan ook!
    (is het trouwens een dun streepje of een net zo dik streepje alleen licht gekleurd?

4. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Het streepje is net zo licht..
    Ik ga inderdaag morgen of overmorgen nog een testje doen.. En tot die tijd hopen... :)

5. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Net zo breed bedoel ik.. Maar dan héél licht

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik zie ook niks :( hoop ook dat je over 2 dagen een mooie duidelijke test kan plaatsen!

7. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Ik zie wel iets! Moest wel even goed kijken!
    Spannend, over 2 dagen maar weer testen!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zie inderdaad ook iets, maar m'n ervaring met de kv is echt slecht.

Hij was bij mij knal positief toen mijn hcg waarde 8 mlu was. Een vmk dus en gemeten door een bloedtest.

Maar feit is dat er hcg zit!!!

9. Mistie

Mistie Lid

25 jul 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou binnen een paar dagen nog eens testen. Zenuwslopend, I know, maar beter een super lichte streep dan helemaal niets. Laat je iets weten als je opnieuw getest hebt?

Super veel succes meid!!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie m ook...alleen zeg jij dat je dit zag na 10 minuten? Dat is dus niet zo goed....maar morgenvroeg nog eens testen en dan weet je meer!

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Maar er was dus wél een zwangerschap. Heb je die bloedtest op dezelfde dag gedaan als die knalposi test?
    Wel erg vervelend... en knalposi test en daarna een vmk. Met een knalposi denk je wel dat het goed zit :(

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    moeilijke hoor, je C-lijnstaat ook zo ver naar links.. zou morgen/overmorgen ook nog eens testen!! :) hopelijk raak!

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik had dit 4 dagen voor NOD! Zag het streepje als ik hem schuin in het licht hield, maar was te licht om hem op een foto te krijgen!

Hopelijk krijg je morgen of overmorgen een mooie roze streep! :D

14. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hier ook 4 weken na de bevalling van L* & bloedtest was 13. Daarna nog een dikke week positief getest (ook met kv) Heb ze gebruikt om te kijken wanneer mn hcg uit mn lichaam was. Na negatieve kv zwtest heb ik ovu testjes gebruikt. en 14 dagen later had ik mn piek :) en dag 15 wss mn ei.

Klopt dus idd dat er snel hcg gemeten word. opzich dus prima, behalve als je net een miskraam hebt gehad. Daarom vertrouw ik juist dus wel degelijk op deze testen... positief is sowieso hcg.

Maar bij deze test....... staat het teststreepje zowat in het midden! Ik zie dus wel degelijk wat, maar durf er nog niks over te zeggen. Morgenochtend weer een doen!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Denk dat het een indroger is want zie geen roze streep.
    Hopenlijk morgen wel duidelijker...succes!

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    ja ik zie em! hoef niet te turen :)

17. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je voor je nod test gebruik dan de predictor 4 dagen voor nod in roze verpakking. kruidvat is niet goed voor de nod dagen. maar pas bij 1 dag overtijd. ik moet zeggen ik zie ook niks en alles wat ik met deze negatief teste dacht ik ook altijd wat te zien. met genoeg twijfel en bij mij was dit altijd negatief. wil je zekerheid dan moet je dus de predictor hebben van 4 dagen voor nod.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Juist ipredictor niet gebruiken hoor;) daarvtesten mannen nog posi mee

19. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Géén predictor gebruiken!! Je hebt de juiste test gekozen kv2v5. Wanneer je goede posi test hebt ff cb digi tegenaan en geen twijfel meer mogelijk.

20. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ahum;)

Deel Deze Pagina