wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnGiEkEn, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort nieuw hier. Mij ff voorstellen; ik ben een getrouwde jonge vrouw van 26 jaar en ik en mijn man proberen reeds een dik jaar zwanger te worden. Aangezien er bij mij is vastgesteld dat er ofwel geen eitje rijpt en/of niet springt ben ik begonnen met clomid 50 mg zonder pregnyl, zonder follikelmetingen tussendoor. Achteraf wel heel gevaarlijk als je hoort dat er veel eitjes tegelijkertijd kunnen rijpen! Daarom ben ik veranderd van gynaecoloog. Ik ga nu bij een vrouw en die geeft mij clomid + telkens pregnyl als ze ziet dat er een rijpe follikel klaarzit. Ik moet ook metformine nemen (iets met suikerspiegel), naar het schijnt zou dit hogere kans geven om zwanger te geraken?
    Nu is het mijn 4de ronde met clomid, maar tegelijkertijd mijn eerste ronde met 100 mg (vorige ronde geen eitje gerijpt met 50 mg). Follikelmeting gedaan op dag 18 en er zaten twee eitjes klaar! (bevestigd met bloedtest) aangezien ik ook tevens een spontane eisprong aan het doen was hebben ik en mijn man besloten geen pregnyl meer te zetten en volop te klussen.
    Reeds een aantal dagen na de vrijpartij begon ik veel meer witte afscheiding te krijgen. Dit heb ik anders nooit voor mijn NOD, enkel rond mijn eisprong. Ik voel me soms enorm nat vanonder en het is soort melkachtig wit. Bovendien voel ik een lichte pijn in mijn buik, net alsof ik ongesteld moet worden, maar dit heb ik anders enkel een dag voor ik ongesteld moet worden, of de dag zelf. Ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus van de voorspelde 32 dagen. Dus nog 8 dagen te gaan voor mijn NOD...Meestal heb ik een late eisprong (rond dag 21). Deze ronde was eisprong om dag 18!!!! Dus voor alle clomid en pregnylgebruiksters; er is nog hoop!!!! Bovendien heb ik sinds een paar dagen last van steken in de lies. Soms krijg ik ook steken in borsten maar deze gaan snel weer over. Ik ben ook meer moe dan anders en als ik smiddags de kans krijg om een tukje te doen dan ben je me gauw 2 uur kwijt. Bovendien heb ik geen enkel probleem om dan ook nog 's nachts in slaap te geraken. Heb wel van die akelige dromen gehad, ook ivm zwanger zijn. Ik heb geen hoofdpijn, ben niet missellijk, geen andere reuk, geen andere noemenswaardige symptomen van zwanger zijn... Wat denken jullie????????????
    Bovendien ga ik ook langs elke week bij een osteopaat om mijn buik wat meer in orde te krijgen (betere stoelgang) en tevens heeft dit blijkbaar ook een positief effect op mijn cyclus!!!!
    OOohhhh en ik had nog een vraagje; je leest veel dat de rand rond de tepel veel donkerder wordt bij zwangerschap maar weet eerlijk gezegd niet wat ik me daarbij moet voorstellen? :D

Voor alle Niet-zwangeren onder ons; veel succes en de hoop niet opgeven!!!!!

Voor de zwangeren onder ons; proficiat en ook veel succes!

2. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand die na het lezen ook wil reageren????

Deel Deze Pagina