wat denken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door ninien, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Wat een drama om niks zeg

2. tja sorry dat het niet wat meer was ;)

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ow jij had liever gelezen dat ze gewapend en al het huis van TS waren binnengedrongen of zo? Tja..dan begrijp ik je teleurstelling wel.

;)

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nou ik snap echt wel dat je het niet vertrouwde hoor. Hier is een keer een man op klaarlichte dag naar binnen geduwd en vastgebonden op een stoel. Je weet maar nooit.. en ook gewoon in een woonwijk.

Ik was de vorige keer ook heel wantrouwend over mensen die in de auto bleven zitten, ook een halfuur ofzo. Later bleken het Jehova's getuigen die hun plan aan het uitzetten waren haha. Maar sowieso doe ik nooit open voor dat soort dingen. Alleen collectes. :)
    Je hoort zulke rare dingen tegenwoordig.

5. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach mensen maken zich tegenwoordig zo druk.
    De kans dat zoiets gebeurd is klein.
    Dan kan je ook stoppen met auto rijden want stel je voor je krijgt een ongeluk.
    Of kan je beter thuis blijven zitten want stel je voor je wordt berooft op straat.
    Of beter een ondergrondse bunker graven want stel je voor dat de wereld vergaat ;)

Ik doe mijn deur overdag gewoon open voor mensen, en ben gewoon beleefd naar die mensen toe omdat dit ook gewoon hun werk is.

Savonds heeft niemand iets aan mijn deur te zoeken dus dan doe ik zowiezo niet open.

Maar om hier nou een hele topic over te openen en dan vooral die reacties erop ;) Tjaaaaa

6. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Nee.
    Ik had eerder in dit topic al geschreven dat mijn man glasvezel abonnementen verkoopt. Dat hij ook gewapend met een auto, collega's en een PDA door woonwijken gaat.
    Soms zitten ze een tijdje samen in de auto, pauze, eten, overleg, schuilen voor de regen.

Als iedereen zo wantrouwig was had mijn man een schamel salaris.
    Terwijl hij er hard voor werkt, de hele dag buiten loopt en elke dag weer zijn targets moet halen.
    Hij heeft een jas, een tas, polo met bedrijfslogo en een legitimatie en nog vragen mensen of het niet vervalst is. Kom op zeg, als iemand bij je naar binnen wil lukt dat écht wel, op klaarlichte dag, midden in de nacht, en met of zonder verhaaltje aan de deur.

Ik vind dit gewoon erg overdreven. Tuurlijk gebeuren er rare dingen, in de ene buurt wat meer dan in de andere.
    Waakzaam zijn is goed maar je kan het ook overdrijven.

7. ik heb pas nog gelezen over een man die de deur van de kelder wel even open hield voor een meisje , die alleen haar fiets even weg moest zetten van haar moeder in de kelder.

hij heeft zich wel vergrepen aan dat meisje.
    Dus ik vind dat je tegenwoordig niet voorzichtig genoeg kunt zijn!!

en als jij het onzin vind om, hier een topic voor te openen....
    er staan wel meer onzintopics in de lounge ;)

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ben ik nou de enige die nog gewoon de deur opendoet als er wordt aangebeld?
    Ik zal geen vreemden binnenlaten in mijn huis, maar ik kan ze altijd te woord staan.

Maar ja, ik woon ook in een klein dorp, hier gebeurt nooit iets :)

9. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Je kan ook ontvoerd worden als je een brief gaat posten.

Voorzichtig zijn kan je ook overdrijven.

10. ik doe de deur ook gewoon open hoor, en sta de mensen ook netjes te woord, maar in dit geval, was het zo dat ik die auto al een uur had zien staan en dat vond ik erg vreemd.

Ik woon ook in een klein dorp, maar hier gebeurt nog wel eens wat....

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Bri: Ik zou normaal ook wel open doen hoor, maar we wonen in een erg rare buurt. Laatst ook een schietpartij en de man die pony's de keel doorsneed woont hier ook aan de andere kant van de straat (was toen landelijk nieuws), burenruzies en alles dus vandaar :)
    Als mijn man thuis is doe ik trouwens wel open, maar als het donker is en hij is er niet, dan no way.

Deel Deze Pagina