Geen zwangerschap denk ik..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Aesen, Sep 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aesen

Aesen Lid

Sep 4, 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Hallo meiden,

Ik heb een klein vraagje aan jullie. Ik ben december 2011 gestopt met de pil. Tot april 2012 had ik een hele mooie cylcus (ieder maand op dezelfde dag precies) en in mei werd ik niet meer ongesteld dus ik dacht dt k zwanger was maar na een bloedtest bleek dat niet zo te zijn.. Tot nu toe ben ik maar 2 keer ongesteld geworden dankzij medicijnen.. Vorige maand hebben we besloten zwanger te worden. Ik ben 13 aug ongesteld geworden dankzij medicijnen en we zijn daarna flink gaan klussen. Heb vandaag een test gedaan en de gaf negatief aan, dus zijn we naar de dokter geweest en die zag ook niks op de echo. Hij zei dat het misschien te vroeg zou zijn om het op de echo te zien. Dus zei hij dat ik maandag weer een testje moest doen en als het dan ook negatief is dan moet ik weer medicijnen inslikken om m'n menstruatie te krijgen..
    Mijn vraag is zal ik het gebruiken of niet?? Verstoor ik door de medicijnen misschien me lichaam of kan dat geen kwaad..

We willen heel graag zwanger worden maar omdat mijn cyclus zo van slag is, is het een beetje moeilijk :(

Liefs Asya

2. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

May 31, 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hoi Aesen,

Ik heb ook heel lang problemen gehad met mijn cyclus!
    Cyclussen van bijna 70 dagen gehad, om gek van te worden!
    Ik heb zelf nooit de medicijnen in genomen om de menstruatie op te wekken en mijn lichaam zijn eigen werk laten doen!
    Ik was door verwezen naar de gyn en daar hebben ze alles goed bij gehouden ( eisprong en waardes ).
    Het bleek dus uiteindelijk ook dat ik helemaal geen eisprong had toen ik die lange cylussen had! Vorige maand was mijn eerste eisprong weer!
    Het bleek dus achteraf dat het nog steeds een bijwerking van de pil was! Ik ben ander half jaar geleden gestopt met de pil en nu pas is alles weer op orde!
    Ik kan je helaas niet vertellen of je die medicijnen wel of niet moet innemen! Dat is aan je zelf!
    Ik heb er voor gekozen om mijn lichaam alles zelf te laten doen en daar op vertrouwd en dat is uiteindelijk ook goed gekomen!

Misschien kan je vragen of ze bij jou ook alles in de gaten houden bij de gyn? als je dit nog niet doet?? dan weet je ook wat er aan de hand is! Het is alleen wel zo dat je steeds een inwendige echo moet laten maken en bloed moet laten prikken, dus ik weet niet of je daar voor open staat!
    Volgens mij zijn er ook verschillende medicijnen die de menstruatie op te wekken, misschien kun je je daar is in verdiepen en kijken of er iets bij zit waar je wel op vertrouwt? want volgens mij is er ook een medicijn wat niet schadelijk is als je toch zwanger blijkt te zijn!

heel veel suc6!

Gr kwiebeltje

3. Aesen

Aesen Lid

Sep 4, 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Heel erg bedankt voor je reactie kwiebeltje..
    Nu dat je het zegt misschien had ik ook helemaal geen eisprong gehad, want ik heb het niet bijgehouden met tempraturen of ovutesten dus weet ik echt niet of het wel is gesprongen.. Ik ga denk ik geen medicijnen gebruiken voor mn menstruatie en laat me lichaam zijn eigen gangetje gaan. Na mijn menstruatie ga ik dan even kijken of ik wel een eisprong heb dmv ovutesten en als dat niet het geval is ga ik naar de gyn.

Nogmaals heel erg bedankt kwiebeltje

Share This Page