wel of geen kans op bevruchting?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amanda1985, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amanda1985

26 jul 2012
    11
    0
    0
    Hallo dames,

Een lastig vraagje...denk ik ;)

Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen.
    5 september begon voor mij een nieuwe cyclus. Volgens de calculator zou dan, in een cyclus van 26 dagen, mijn eisprong afgelopen maandag 17 september geweest zijn.
    Afgelopen zaterdagavond dus geklust! Alleen zondagmiddag kreeg ik ineens een bloeding. :(
    Het eitje en zaadje hebben dus eigenlijk ongeveer 13 uur de tijd gehad om elkaar te vinden zeg maar haha! tot die bloeding dus...

Kan het nou misschien toch zo zijn dat in die 13 uur de zaadcelletjes al in mijn eileider terrecht zijn gekomen? Die overleven toch ongeveer 3 dagen? Zo ja, dan zou ik theoretisch zwanger kunnen raken MITS mijn bloeding niet door zou zetten in een menstruatie. Dit is helaas wel gebeurt tot gister. 4 dagen gebloed, en dus ook op de dag van mijn eisprong.

Kan ik nou wel of niet zwanger zijn geraakt?? Erg ingewikkeld, maar ik weet het niet meer...:$

Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk een reactie!

2. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Er zijn vrouwen die bloeden tijdens een eisprong, misschien is je eitje wat eerder gekomen..

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Vreemd?? Klopt het dat jouw banner niet klopt?:)

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

bloeding van een eisprong of een innesteling houden nooit lang aan en is miniscuul wat je verliest, als jij daadwerkelijk 4 volle dagen flink gebloed hebt dan is je menstruatie waarschijnlijk eerder gekomen

5. Amanda1985

26 jul 2012
    11
    0
    0
    Mijn banner klopt nu wel. ik heb hem aangehouden vanaf die laatste bloeding. waarvan ik denk dat het idd een menstruatie was. Het waren twee dagen redelijk normaal en gister een minimale bloedingsdag. Vanaf gisteravond niks meer. *zucht*

Deel Deze Pagina