wel of niet? onzekerheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamajess1982, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    even van me afschrijven hoor..

deze cyclus heb ik voor het eerst een echte eisprong gehad, had 2 knallers van ovutesten alleen daarna waren ze op dus ik weet niet of die dagen erna ze eventueel nog positief waren..ik ben maar van dat weekend uitgegaan en dan zou gister mijn nod zijn. dit keer had ik al geen ovulatiebloeding en temp was gister ook nog hoger dan normaal en vanochtend kwam mijn ontbijt er bijna uit dus ik heb er maar weer een testje tegenaan gegooid (afgelopen woensdag ook maar negatief) en tot mijn verbazing zag ik een heel licht 2de streepje!!! was helemaal in shock eigenlijk :) daarna heb ik nog een testje gedaan, die van zwanger en kids die je 6 dagen voor nod kunt gebruiken maar die bleef omowit! :$ dat had ik dus ook niet verwacht pfff. dus straks maar even naar de winkel en dan even langs het kruidvat en een nieuwe test halen voor morgen of overmorgen..
    bij mijn dochter testte ik al een aantal dagen voor mijn nod positief dus ben bang dat het niet goed is maar aan de andere kant voel ik me beroerd en voel ik me niet 'gewoon' heel frustrerend want het is nu even een kwestie van afwachten en laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn ;)

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Spannend hoor! Misschien een digitale doen.
    Maar van ovulatiebloeding heb ik nog nooit gehoord! Wel een innestelingsbloeding en die is meestal na ongeveer een week. Maar dat is niet altijd het geval. Dus dat zegt in ieder geval niets.

3. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    spannend zeg!

hoop het voor je laat ons weten
    love7

4. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ben heel erg benieuwd! Hoop op goed nieuws!!

5. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmiddag een testje gedaan van het kruidvat en daar kwam ook een lichte 2de streep! nu word het wel spannend want zou je dan morgen of pas overmorgen weer moeten testen om te zien of de testjes donkerder worden?

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Probeer even te wachten tot overmorgen...
    Maar als je een licht streepje ziet, heeft de test toch hcg gemeten...:)

7. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ik heb 4 dagen voor mijn nod positief getest met een mini streepje, ik was de enige die hem zag :)
    toen heb ik tot mijn nod nog getest, 4 testen totaal dus...

ik ga voor je duimen... :D

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Spannend, maar een streepje is volgens mij toch echt een streepje.

9. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm ik denk dat ik toch mijn ongi kan verwachten want vanochtend nogmaals een testje gedaan en deze was zelfs nog lichter...jammer maar helaas!

10. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    niet leuk meid :( hopen dat het nog weer wat duidelijker word...

Deel Deze Pagina