Test van vanmorgen...lichte tweede streep!! Toch? Heb nu veel vragen: is het te licht? Kan het morgen ineens voorbij zijn? Zal het volgende keer sterker zijn? Kan het ook nog mis gaan? Is die kans nog groot? Ben langzaam aan het landen...
Ziet er zeker uit als een beginnende streep! Zou morgen zeker nog eens testen maar denk dat het wel goed zit!
Er staat een tweede streepje, absoluut. Die zou m.i. in de komende dagen donkerder moeten. worden als je opnieuw test. En ja natuurlijk kan het nog mis gaan.. Maar de kans is groter dat het goed gaat! Gefeliciteerd!
Wat fijn om zulke positieve reacties te lezen.. moet er gewoon van huilen! Dank je wel dat jullie mee willen kijken! Ik merk dat ik (en mijn vriend) nog 'gereserveerd blij' zijn totdat de test wat donkerder uitkomt. Heb al zoveel gelezen over vals positief testen etc dat ik nog niet helemaal over de top blij kan zijn.. ben nog voorzichtig. Het vreemde is dat ik verder niet of nauwelijks 'klachten' heb. Alleen een vreemd gevoel in mijn buik en hele sterke stemmingswisselingen (de hele week al). Dat laatste is voor mijn vriend niet zo leuk
Vanmorgen was de test nog lichter van kleur. Heb ook een ander merk gedaan, deze was ook licht. Na het opdrogen zie je echter wel een hele duidelijke streep, maar die telt niet toch? Ben de hele ochtend op en neer naar de wc aan het lopen... zo bang voor rood! Zeker nu het streepje lichter wordt. Zou het kunnen dat het 's middags een donkerder streepje wordt?