Ik had ooit es ovulatietesten besteld bij 123ovulatietest.nl/ Pakket met 2 zwangerschapstesten. Iemand bekend mee? Omdat ik vandaag op dag 16 zit (lf 15 a 16 dagen, enekel keer 17) maar ik nog geen bruinverlies had dacht ik nadat ik thuis kwam uit mijn werk, testen of niet.. Weinig gedronken. Ik heb ook nog een kv test liggen, maar ik dacht die ga ik niet verspillen. Dus die andere gebruikt. Maar weet iemand of die wel es vals positief zijn? Durf en kan het niet geloven dat deze test de waarheid spreek namelijk. Durf het zelfs niet aan m'n vriend te vertellen omdat ik bang ben dat ik morgen toch ongi wordt. We staan op de wachtlijst voor IUI Dit is m Wat denken jullie, wie heeft ervaring met vals positieve testen? Is dit er een? Urine weggegooid dus kan de kv 2v5 test niet met hetzelfde testen
Jeetje meis, wat gaaf!! Ik zeg ZWANGER!!!! De testen die je nu hebt gedaan reageren bij mij altijd later dan die van de KV. Dus als deze al positief is!! GEWELDIG!!
Super zwanger en dus Super Gefeliciteerd! Mag ik overigens vragen waarom jij knijpers op je testen doet
Dan ligt ie schuin en reflecteert het licht van de lamp niet zo als je een foto maakt Dank dames, net de test aan vriend voorgelegd... "En wat betekend dat...". Fijn uitgelegd en -als het echt zo is- is hij superblij dat het toch spontaan gelukt is. Ik ben nog wat voorzichtig in het blij zijn (moest net janken) Onwijze k*tdag op m'n werk gehad, dus raar contrast zo.
ik denk bij het kopje van topic dat er iemand werd bedrogen door haar vriend ofzo! ahahahah gelukkig bedoel je iets heel anders! gefeliciteerd!!