Wat denken jullie ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mama ikke, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    nu ik m nog een keer bekijk zie ik dat ie negatief is! juist waar de streep zou moeten komen is wit! eromheen is het roze vd doorgelopen urine. vandaar dat je meer strepen ziet. de witte streep staat in het midden. die had moeten kleuren en is wit gebleven.

2. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal straks andere foto proberen te posten maar de streep ik wel roze hoor

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik zou ff kv2v5 doen. is echt t duidelijkst. heeft zelden zulke gekke streepjes

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kv zou je een poging kunnen wagen.. 7dpo is uitzonderlijk, maar kan al een tuurstreep worden, maar ook dan is ie al duidelijker dan de predictor :p

Wanneer ga je weer testen?

5. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Hahahaha! Grappig!

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    En het kraanwater verhaal :p..

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Op de eerste 2 zie ik niks op de derde lijk ik iest te zien maar lijkt meer op dat het grijs is.
    Ik denk dat het te vroeg is om te testen nog.
    Tuurlijk hoop ik dat het positief is. Ik zou over een aantal dagen weer een testje doen.

8. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Ik heb vanmorgen ook de early predictortest gedaan...mijn nod is ook pas van het weekend....is dus eigenlijk veel te vroeg...test was ook omowit. Hoor idd veel slechte verhalen over de predictor..zwanger van kraanwater :( hahahhaaa!! Wel slecht hoor...al die vrouwen die dus in de maling genomen worden door zo`n test...:x En ten onrechte teleurgesteld zijn of nog erger...blij om niks!! Maar met een (andere) earlytest zou je het nu toch ook al kunnen zien als je je nod zaterdag hebt?? Ben nogal ongeduldig..neem me niet kwalijk haha ;)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn kun je dan net zo goed kruidvat 2v5 halen, die gaf bij mij op 8 dpo al een vage 2e streep en dat was niet eens ochtendurine, resultaat ligt nu lief in de box te spelen :)

10. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ook eens zo'n vroege test gedaan van Predictor met een vergelijkbaar resultaat. Waar de streep eigenlijk had moeten staan was het wit en er naast was het roze, eigenlijk stond er dus een roze streep die net niet op de goede plek stond. In mijn geval was het negatief in die ronde was ik niet zwanger. Toen ik wel zwanger was testte ik overigens met de Kv 2 v 5 en de clearblue test positief en met de predictor test negatief!
    Ik hoop natuurlijk voor jou dat het positief is maar ik heb mijn twijfels, ben wel erg benieuwd naar je foto :D

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik lijk wel wat te zien meid... Spannend hoor!

12. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Als ik zwanger kraanwater heb, helpt het dan om daar veel van te drinken? ;)

13. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    ooo pff ikheb hetzelfde hoor! zie mijn foto... en mijn nod is ook 10-12 nov gezien ik mn ei veel eerder had.. vind het wachte zo lang..

Bijgevoegde bestanden:

14. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou deze maand is de duivel al gekomen niet zo klein beetje ook
    alleen vandaag komt hij presies op dag 28 terwijl ik al tijden op 33 zit

wat moet ik nu rekenen op 28 of 33 of een gemiddelde hier van ?

Deel Deze Pagina