Niemand die mij kan helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KanjerB, 25 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik moet morgen naar de huisarts omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb zij verteld mij dat alleen de pil ervoor kan zorgen dat mijn cyclus regelmatig wordt maar dan kan ik geen kinderen krijgen wat kan ik doen of om welk medicijn moet ik vragen?

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen idee! Maar wens je veel suc6! ;)

Liefs Marjo

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heb je wel verteld dat je zwanger wilt worden?

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    He tirtilisko. Als je de pil een halfjaar slikt, kan dat een hulpmiddel zijn om een beetje normale cyclus te krijgen, daarna kan je gewoon weer stoppen en dus ook zwanger worden. Maar ja, dat betekend dus wel dat je het eerste jaar waarschijnlijk niet zwanger wordt...
    Het komt ook wel voor dat de cyclus pas normaal wordt na een zwangerschap.

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36

pfhoe needat gaat volgens mij echt lang duren :) niet echt wat ik wil maar toch erg bedankt

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    pffhoe nee dat gaat erg lang duren niet echt wat ik wil maar toch erg bedankt

7. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi Tirtilisko,,

Mag ik vragen hoe onregelmatig jouw cyclussen zijn? Zijn je cyclussen ook heel erg lang?

Ik heb namelijk ook erg onregelmatige cyclussen gehad. Kortste was 28 dagen en langste 44 dagen, is toch 16 dagen verschil met hoogste en laagste.

Mijn man en ik waren een jaar bezig, maar het lukte maar niet, toen ben ik eindelijk begonnen met temperaturen. Met 2e maand temperaturen ben ik zwanger geraakt. Met temperaturen kan je namelijk je eisprong achterhalen, op die manier weet je ook of je wel een eisprong krijgt iedere maand en dus wel een vruchtbare periode hebt. Misschien is dit een idee voor je?

Succes. Groetjes, Patries

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    dankje patries jah bij mij is het sinds dat ik ben gestopt met de pil onregelmatig dus ruim een jaar de ene keermenstrueerde ik 12 dagen lang andere keer weer na 7 weken andere keer na 3 weken omde week enz enz dus ik heb niet echt de dagen bijgehouden maar laatste tijd heeeeel weinig bloedverlies 4 dagen ofsow en dan 7 a 9 weken niks:( ik word helemaal gek van

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hoi,
    Zeg in iedergeval duidelijk tegen de Ha dat je zwanger wilt worden. En geef bij de ha aan hoelang je al gestopt bent met de pil en voor het ecchie gaat.

als het na mening van jou ha al lang genoeg heeft geduurd zullen ze je doorverwijzen naar de gyn voor verdere onderzoek.
    Doorverwijzen doen ze meestal als je een jaar bezig bent of extreem lange cyclussen blijft houden.

Heel veel succes!

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    dankje de huisarts weet van alles maar ik moest perse precies een jaar gestopt zijn begin mei is het zover

Deel Deze Pagina