Ik ben nu acht maanden gestopt met de pil. Al die tijd ben ik heel regelmatig ongesteld geworden, bijna op de dag af. Nu moet ik weer ongesteld worden, heb de symptomen (gevoelige bortsten, menstruatie gevoel en mijn buik) maar ongesteld ben ik nog niet. Ik ben 4 dagen overtijd en heb voor de zekerheid een test gehaald. Deze heb ik zojuist uitgevoerd maar was negatief : ( Als ik zo regelmatig ongesteld ben kan het toch niet zomaar langer duren?? Of zou ik toch zwanger kunnen zijn???? Zucht.....
Het kan natuurlijk dat je ei later was/is en dat je NOD dan ook later is, dan zou je nu nog te vroeg zijn met testen... Ik was altijd regelmatig en van de een op de andere dag opeens ook mijn NOD 5 dagen later dan normaal Het kan dus allemaal...ik hoop voor je dat je NOD nog uitblijft en dat je binnenkort alsnog een posi test hebt.
Same here.... Ook regelmatige cyclus maar nu toch later dan gedacht en test negatief. Ik ben even de kluts kwijt. Maar heb je dan niet het gevoel dat je het elk moment kan worden? Zo voel ik me nu namelijk wel...
Ja, de afgelopen dagen wel heel erg, maar vandaag niet zo meer. Ik snap er ook echt niks van. Als ik oven een paar dagen nog niet ongesteld ben, toch maar weer een test doen. Als die negatief is weet ik het ook niet meer. Dan neemt mijn lichaam me echt in de maling
Denk inderdaad dat je misschien je ei wat later heb gehad en het HSG misschien nog te laag is voor een positieve test.
Hey Linm, ik zag je ook bij het andere topic over 8 maanden bezig. Ik had deze maand exact hetzelfde! Heb het van meer meiden gehad, sommigen denken zelf dat het door de wintertijd komt. Ineens langere cyclus. Mijn ei was volgens mij ook later. Ik heb 3 maanden getempt. Bah, niks aan maar heb het gedaan als back up voor de huisarts waar ik dus vrijdag geweest ben. Anders stuurt ie je weer terug om paar maanden te tempen. Zo kun je aantonen dat je dat al gedaan hebt. Succes!
Ik weet ook niet wat het is. Nog steeds niet ongesteld maar wel gevoelige borsten enz. Ik wacht nog tot eind van de week en doe dan nog een test. Als mijn menstruatie helemaal uit blijft, bel ik naar de huisarts voor info of bloedonderzoek. Als ik niet zwanger ben, ga ik indd temp. maar is je temp hoger als je een eisprong hebt? Ik heb wisselende diensten en kan dus niet elke dag op dezelfde tijd temp. Hoop dat dat niet van invloed is.
Zolang er geen bloed komt, kan het nog he! Ik ben bij mijn dochter 10 dgn overtijd geweest (met een regelmatige cyclus), voordat ik eindelijk een tuurtestje kreeg... Pas met 12 dgn overtijd was de test 'gewoon' positief en kon ik er in gaan geloven. Bij de termijnecho een week teruggezet, ik bleek dus zomaar opeens een heel laat ei te hebben gehad... Nog nooit eerder gehad en daarna ook nooit meer . Succes met afwachten!
Ik heb hier ook last van.. heel rot.. ik heb alleen nog geen test durven doen omdat ik inderdaad net zoals Kimhv denk dat ik nog ongesteld ga worden.. beetje ongi klachten (wel net anders dan anders)
ik heb tot 6 maanden na het stoppen van mijn pil heel netjes om de 28 dagen ongesteld geweest, ook op de dag. maar na die 6 maanden zat ik plots met een onregelmatige cyclus. ene keer, 28, dan eens 55, langste 85! succes
Tjee 85 das lang pffff. Vervelend! Over dat tempen: moet inderdaad op een vast tijdstip, echt stipt doen anders kun je er niks mee. Er zijn aparte topics hierover succes!!
Het kan indd. nog. Maar zou het ook kunnen dat ik deze maand helemaal niet ongesteld wordt zonder dat ik zwanger ben? Heb sinds ik ben gestopt met de pil altijd een cyclus gehad van 26 dagen en nog dus al vier dagen overtijd...echt raar en moet er toch de hele tijd aan denken....
Vandaag, na 9 dagen overtijd toch ongesteld geworden.... Blijkbaar toch in een keer een andere cycles. Ben benieuwd hoe die nou verder gaat verlopen....weer wachten
Ik was ook regelmatig, maar meteen na de eerste IUI bleef alles maar uit en de test negatief. Ik heb zelfs een echo gehad om tekijken of er mogelijk toch iets aan het groeien was, maar helaas. Mijn lichaam hield me dus voor de gek... Gelukkig was de tweede IUI wel een succes! Veel succes, ik duim voor je!