Hoi! Ik heb last van onregelmatige cyclussen en ben benieuwd wanneer ik weer vruchtbaar ben, zeker nu na mijn miskraam. Ook zijn mijn cyclussen best lang. Heeft het dan zin om ovulatietesten te doen? Heb er geen verstand van, maar volgens mij doe je dat dagelijks? Ze zijn natuurlijk erg prijzig, dus als ik dat 2 maanden lang dagelijks moet doen, is het een dure hobby Normaal klussen we dus maar om de dag, om het moment niet te missen, maar dat komt niet altijd even goed uit, dus wordt het soms zo'n verplichting..... Of is het de bedoeling dat je die testen alleen gebruik als je weet in welke week je vruchtbaar bent? (dan kan het dus niet bij mij)
ik heb geen ervaring met lange cyclussen etc, maar qua prijs hoeft het niet duur te zijn. Als je naar de site van Zwanger&kids gaat en dan kijkt naar de dipsticks. Zijn echt goedkoop, werken goed en meestal volgende dag al in huis. Ook hebben ze daar vaak aanbiedingen met combinaties etc. Succes!!
Ik heb ook een behoorlijk onregelmatige cyclus.. Soms mooi kort, maar soms ook langer. Daarom begin ik altijd rond dag 9/10 al met testen en test dan gewoon door tot ik m'n lhpiek heb gespot. Vorige keer heb ik gelijk 50 dipsticks bij zwanger en kids besteld voor 25 euro (zaten ook nog een paar zwangerschapstesten bij). Dus qua prijs valt het zo nog wel mee. Maar bij een onregelmatige cyclus kun je dus het beste uitgaan van je kortste cyclus en daar je begindag van het testen op baseren.
Was bij mij ook, dan 30 dagen dan weer 42.. Begon op dag 14 toch maar te dipsticken want wilde m'n ei niet missen.. Zwanger en kids, ja je betaald wat, maar dan heb je ook wat
Bedankt, die zijn inderdaad niet duur bij zwanger&kids. Kende alleen de duurdere merken. Ik denk dat ik het nog even 1 cyclus zonder probeer, aangezien het nu helemaal lang kan duren na een mk en dan daarna die sticks bestel!