Ik zit nu na mijn eispong en ik weet dat ik dan beter kan stoppen met de teunisbloemolie, maar hoe zit dat met de tarwekiemolie? Moet ik daarmee stoppen of juist doorgaan? Het was toch voor de innestelling? Dan neem ik aan dat ik er juist mee door moet gaan... Maar wil het voor alle zekerheid toch even vragen. Hebben jullie verder nog tips om de kans op een innestelling/zwangerschap te vergroten? Alvast bedankt! Groetjes Susanne
Met de tarwekiem kan je doorgaan. Dit bevordert de innesteling. Teunisbloem moet je mee stoppen. Zelf neem ik de tarwekiem de hele cyclus in.
Ik ook, tarwekiemolie gewoon mee doorgaan, gebruik ik ook de hele syclus. Teunisbloemolie moet je na de Eisprong mee stoppen. Succes!
Hoi dames een vraagje tussendoor.. hoe was jullie cyclus na het gebruik van tarwekiem? Ik heb normaal een korte LF. dus voor mijn gevoel ben ik 'overtijd' Maar ja normaal wordt je pas na 10 dagen ongi,ar ik dus niet
Ik heb niet echt het idee dat mn cyclus er anders van is geworden en deze ronde was ie sinds een tijd weer erg lang, maar ik heb in ieder geval een cyclus! Om 10.15u hoor ik of de cryo's goed ontdooid zijn, zo spannend!!!
Hoi een negatieve ervaring hier misschien minder leuk maar bij mij hielp het niet. Ik gebruikte tarwekiemolie en kreeg voor het eerst een heeeeel laat ei pas op cyclus dag 21 en werd na 35 dagen ongi. Mijn lutteale fase is normaal ook tussen 14-16 dagen. Dus in principe heeft het mijn eisprong alleen maar verlaat en mijn gehele cyclus langer gemaakt.
Mn droom van 2 nachten geleden is uitgekomen!!!! Vanmiddag om 15.15u is de terugplaatsing van 2 toppertjes!!! Ik was zo opgelucht, maar de zenuwen gieren nog steeds door mn lichaam, we zijn er natuurlijk nog lang niet... Maar het is een goed begin, hopelijk gaan deze 2 toppertjes er eindelijk voor zorgen dat ik volgend jaar eindelijk een kleintje in mn armen kan houden, ben er zo ontzettend aan toe!! Tot nu toe heb ik steeds een erg korte lf gehad, dus weet het vrijwel zeker voor de Kerst al, hoop zo op het enige Kerstcadeau dat ik wil!!!
Hoop dat alles goed is gegaan. Ik ga voor je duimen. Zeker een mooi kerstcadeau. Ik gebruik dus die tarwekiem voor een langere LF bij mij werkt het tot nu toe wel.
Ik ben net pas begonnen met de tarwekiemolie, maar mijn lf was de laatste 2 rondes wat te kort, dus hopelijk werkt het bij ook! @all: de terugplaatsing is goed gegaan! We hebben de cryo's ook nog gezien, heel bijzonder hoe het allemaal werkt met ontdooien en hoe zoiets uit kan groeien tot een kindje! De vrouw van het lab zei nog een keer dat het echt super mooie embryo's waren, ze waren super verder gedeeld en zagen er heel mooi uit! Heel fijn om te horen, hopelijk groeit 1 van deze (of heel misschien wel allebei) uit tot een mooi kindje! En anders hebben we nog 6 cryo's over, hopelijk ontdooien die dan net zo goed als deze!
deze maand alleen tarwekiem gebruikt en plots een cyclus van 52 dagen terwijl ik normaal gemiddeld rond de 35 lig. Ga nu dus weer aan de teunisbloem, want toen ik die gebruikte was ik rond de 28, dat was toch wel fijner dan nu die 52 dagen. Mijn lf is nog wel kort, weet dus niet goed wat ik daarmee moet doen.
Ik gebruik tot aan de eisprong teunisbloemolie en tarwekiemolie en na de eisprong alleen nog de tarwekiemolie. Had alleen deze ronde ook een langere cyclus, maar kan ook komen doordat mn cyclus wat van slag was na de mislukte eerste IVF poging (met de verse embryo), dus wacht nog even af (hoop natuurlijk dat die er niet komt) voordat ik conclusies trek.
Ik had door stress een late eisprong, dus cyclus was zo en zo al langer maar me LF (eindelijk) ook. Meer dan 12 dagen. Is voor mij heel wat.