Hallo dames, ik heb een vraagje, is een bloedtest 100% zeker. De dokter heeft gisteren een bloedtestje gedaan, maar het was negatief. dus ik vraag me af. Groetjes Nazli
ik heb de zwangerschapssymptonen: misselijk, moeheid, duizelig, jeukende en zere tepels, soms heb ik kramp in me onderbuik, droge mond, veel plassen en blauwe adertjes op me borsten. ik ben gestopt op 23 februari met de pil en ik was de eerste keer 4 dagen overtijd en daarna was ik ongi. ik vroeg van kan het van ontpillen zijn en hij heeft het nog nooit van gehoord: ontpillen. dus ik vroeg me af van ben ik zwanger of niet en of het 100% zeker is.
Ontpillen! In mijn gedachten ben ik al 12 keer zwanger geweest, helaas had ik in het begin iedere keer ook verschijnselen maar het was nooit een positest. Veel succes met ontpillen en tuurlijk hoop ik voor je dat je snel een positest mag hebben.
Als je bloedtest negatief is betekent dat dat je hCG onder de 5 is. Voor een beetje zwangerschap zit je veel hoger. Om je een indicatie te geven: ik had precies op de testdag een hCG van 182 (het verdubbelt elke 24 uur, dacht ik). De kans dat je zwanger bent...reken maar uit Succes met zwanger worden!
maar ik weet niet wat mijn hcg is, hoe moet ik het dan berekenen. Sorry dat ik lastig ben. ik ben nog nooit zwanger geweest.
Mijn hcg was afgelopen donderdag 500, maar met de echo konden ze helaas niets zien. Nu morgen echo om te kijken of er wel iets te zien is hoop het zo. Hoop in ieder geval niet dat het heel erg gestegen is en niet te zien is want gyn sprak dan over buitenbaarmoederlijke zwangerschap of zo. Weet iemand of het kan als je hcg 500 dat het nog onderweg is en misschien morgen of bijvoorbeeld over 1 week wel op echo te zien is? gr een wanhopig vruchtje
Onder de 5 dus...anders had hij je door moeten sturen Dus mijn conclusie, tenzij je ha anders handelt, is dat je niet zwanger bent. Als je hem / de test nou wazig vindt...dan bel je toch even maandag! Succes
hij heeft het niet laten zien, maar ik heb hem gebeld van wat is de uitslag en hij zei dat ik niet zwanger ben.
Ik denk dat niemand behalve je arts je hier een antwoord op kan geven. Er is ergens iets ingenesteld...maar hoe dat precies zit kan je vanaf de buitenkant niet zien inderdaad. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!
Heeft je huisarts nog nooit van ontpillen gehoord? Is ie uit de oertijd ofzo? Verwijs hem ff naar dit forum en naar allerlei versloskundigen! Pfff, ben helemaal verontwaardigd! ](*,) Heb ook minstens 10 keer gedacht dat ik zwanger was vanwege allerlei ontpilkwaaltjes! En het is heel normaal dat je cyclus niet direct op gang komt na stoppen met de pil. Dat kan wel tot een jaar duren! Sterkte met wachten, groetjes Sanneke
Ik had een positieve urinetest en 2 dagen erna was toch de bloedtest negatief, terwijl ik nog steeds geen menstruatie heb, mijn temp hoog blijft en ik steeds meer symptonen heb. (ik ben al 2 jaar van de pil af) Ik slik clomid waardoor ik een regelmatige cyclus heb.Ik begrijp er niets meer van. Ik vertrouw die bloedtest niet echt.