Nog testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Porkie, Jan 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Ik zit op dag 21 enn nog steeds negatieve ovulatie test.
    Zou ik nog verder testen of? Vrorige cyclus was 31 dagen.
    Heb zo het gevoel dat het nutteloos is. Of zou mijn ei nog kunnen komen?

Heb hier ook iemand horen zeggen dat ik twee keer per dag zou moeten testen want dat het kan dat ik mijn ei gemist heb. Maar hoe kan dat als dat je ei 24 tot 36 uur op voorhand meet?

Groetjes

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zou gewoon door testen hoor.
    Wat zijn je laatste cyclussen?
    Wanneer doe je de test?

3. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Dit is nog maar de tweede ronde maar vorige was 31 dagen en toen had ik dag 15 veel wit verlies en buikpijn. Deze maand nog niets gehad. Heb vorige maand wel nog niet getest.
    Ik test smorgens met cb digital.
    Heb ook al gelezen dat je smorgens niet mag testen. Maar op de bijsluiter staat dat je mag kiezen wanneer je test je moet enkel 4 uur niet geplast en gedronken hebben.

Groetjes

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik ben zelf niet bekend met ovutesten van cb,heb zelf de testen van zwanger&kids gebruikt...heel fijn en goedkoop!
    Mss moet je dat eens proberen dan kun je ook vaker testen.
    Ik teste smorgens met 2de plasje en rond een uur of 19:00 als ik 3uur niet geplast en gedronken had.

Als dit pas je 2de ronde is kan het inderdaad zijn dat je cyclus deze maand iets langer is..wel natuurlijk gewoon blijven klussen en Mss eens regelmatig (1x p week) een zwangerschapteste doen.
    Succes!

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    's morgens als met ochtendurine? Dan zou ik het toch tegen een uur of 12 eens proberen. Ik test ook met de dipsticks van zwanger en kids. Zijn fijne testjes en zijn niet duur.

Wat is de reden dat je nu al met ovutesten bezig bent? In ronde 2 al bedoel ik. Doe het zelf ook hoor, geen aanval ofzo ;) Ik voelde m'n ei altijd heel duidelijk voor m'n zwangerschap. Nu helemaal niet meer, dus wilde kijken wanneer ik hem dan had (en of ik hem uberhaubt wel had) Als dat bij jou ook de reden is zou ik doortesten. Daar doe je het dan voor toch?

6. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Ik test omdat ik endometriose heb. En deze kan uitbreiden als ik mijn maandstonde heb. Ik hoopte met de testen meer duidelijkheid te krijgen over mijn cyclus en zonmisschie iets sneller zwanger te worden zodat de cysten niet terug hoeven te komen.

Ik dacht vorige maand mijn eisprong gevoelt te hebben en ik dacht deze maand testen offday mijn gevoel ook klopte. Maar geraak er alleen meer van in de war denk ik.

Er staat niets op de bijsluiter dat je smorgens niet mag testen en voor mij was dat het makkelijkste in de ochtend ik heb heel wisselende uren en als ik werk zit ik op de baan of bij andere mensen thuis en daar zie ik me al niet echt een testje wagen!

Groetjes

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik denk dat het handig is om. Los van de testen erg op je lichaam te letten. Persoonlijk vind ik cervixslijm een goede indicator.
    Heb geen ovutesten meer nodig omdat ze altijd synchroon liepen met mijn lichaam ( bleek ook uit legio echo's)

Ik weet natuurlijk niet of dat met endimetriose ook zo werkt..

8. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hey

Vorige maand had ik ook twee dagen veel wit verlies op de dagen van mijn buikpijn. Dat waren ik, de twee dagen dat ik dacht van nu is het.

Maar deze maand helemaal niks.

Groetjes

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Dat samen met je testen wijst er op dat je eisprong nog niet geweest is.. Ik zou pas weer testen als je lichaam meer tekenen geeft..

10. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

Jan 8, 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    hallo

ik heb een vraagje.
    Ik ben in juni gestopt met de pil.
    toen ik die nog innam toen had ik een cyclus van 28 dagen.
    nu ben ik gestopt dan met de pil en heb ik een cyclus van 21 dagen.
    Als ik me aan die 21 dagen moet houden had ik dinsdag ongi moeten worden. (ben ik niet)
    Als ik me aan de 28 moet houden volgende week.

Kan ik nu morgen ochtend met de ochtend urine een test doen of is dit te vroeg.

Ben zo zenuwachtig

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    De cyclus van je pil telt niet mee, dus in principe is jouw cyclus 21 dagen. Weet je wanneer je eisprong is geweest? Ik zou voor de zekerheid toch een testje doen.. Maar het kan ook zijn dat je een late eisprong hebt gehad en dat je een langere cyclus hebt deze keer.. Lastig!

12. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

Jan 8, 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    ja me eisprong is al geweest.
    dan wacht ik wel tot het weekend want morgenvroeg als ik uit bed ga is me vriend werken.
    vind het wel spannend.
    dank je wel

13. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Ik heb zelf een maandje geprobeerd met ovu testen, maar ook geen piek gevonden (ook gemist waarschijnlijk). Die maand werd ik wel zwanger :)
    Ook inderdaad je slijm in de gaten houden!

14. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij is mijn LH piek erg kort, dus als je maar één keer per dag test zou je hem ook kunnen missen. Bij een dipstick kon ik altijd wel zien of het er aan zat te komen, niet positief maar er stond dan wel wat.

15. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Heb nu ook dipsticks gekocht!
    Ik verwacht niet dat ik zwanger ga zijn want niet echt heel veel geklust.
    Maar echt verlies van slijm deze maand niet gehad vorige wel.

We zien wel!

Bedankt

16. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Wou jullie toch nog even op de hoogte houden.
    Ik was voor deze maand gestopt met testen omdat ik zoiets had van dit is zinloos.
    Nu kreeg ik daarstraks toch zo een buikpijn enzo dus ik dacht ofwel is het nu de moment ofwel is zijn het gewoon mijn maandstonden die komen. Want die verwachte ik deze week.
    Toch maar en testje tegenaan gegooid en jaja en smile!
    Dus gewoon naar je lichaam luisteren is gewoon de beste raad.
    Ik wacht nu tot mijn ventje thuis is en hopelijk lukt het ons deze maand.

Groetjes

Share This Page