9 a 10 dpo temp dip, innesteling dip?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door MamaAnnelies, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Zit nu 9 a 10 dpo en ineens een temp dip van 0,3 heb dit bij mijn vorige cyclus niet gehad, zou dit een innesteling dip kunnen zijn of is het daar al te laat voor? Begin hier door nu wel zenuwachtig te worden. Volgens mijn FF kaartje zit ik nu 8 dpo maar let daar maar niet op want dat klopt niet. Heb mijn ei voelen springen en 8 dagen terug was ik droog, baarmoedermond hard, laag en dicht dus kan echt die dag mijn ei niet hebben gehad;)

Ben erg benieuwd wat jullie denken

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het kan, maar hoeft helaas niet zo te zijn.
    Ik heb vaker een dip gehad en was niet zwanger, maar had ook geen dip en toen was ik juist wel zwanger.
    Kan echt nog alle kanten op, maar ik hoop voor je dat het positief nieuws is.

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hè lieverd

Het kan maar hoeft niet. Zoals esther al zegt. Ik hoop het wel voor je natuurlijk. Ik had ook een dip afgelopen dagen maar m'n temp zakt nu ook weer. :(. Ik duim voor je.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou toch echt uitgaan van je temp en niet van je ei voelen springen...Ik dacht ook altijd mijn ei te voelen, maar uit onderzoeken in het ziekenhuis bleek het juist het groeien van de follikels te zijn. Zodra die pijn weg was, was mijn ei gesprongen. Het grote risico wat je loopt door er maar van uit te gaan dat je je ei voelt, is dat je op de verkeerde momenten gaat klussen!

Vooralsnog ga ik er dus van uit dat je FF-kaartje helemaal correct is. Het geeft ook een mooi dik rood kruis en gern stippellijn, dus is er zeker van dat je eisprong op de bepaalde datum is geweest.

Het kan een innesteldip zijn, maar helaas hoeft dat niet. Veel vrouwen hebben een of meerdere dipjes na eisprong, maar blijken helaas niet zwanger. Het zegt dus niks. Het enige wat je kunt doen, is afwachten, hopen en duimen.

Veel succes!

5. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Ooh het wil dus blijkbaar niks zeggen:(.. Gewoon nog even afwachten tot aankomende zaterdag... Bedankt voor je reactie Esther;)

6. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Wat jij uit legt bedoel ik oo precies, op het het laatste moment voel ik uren pijn bij mijn eileider en als die weg is weet ik dat hij gesprongen is.. Met mijn beide zwangerschappen klopte het precies dus vertrouw me lichaam echt... Helemaal met de combi, eiwit afscheiding, baarmoedermond hoog zacht en open weet ik dat hij vrijdag op zaterdag gesprongen is.. Inplaats van op zondag zoals hij zegt, hij kan onmogelijk die dag zij gesprongen, zoals ik al beschreef, baarmoeder laag hard en dicht en 0,0 afscheiding...
    Had ook gelezen dat je temp soms ook 1 a 2 dagen na je ei pas om hoog gaat dus ga daar ook van uit bij dit cyclus;)

Bedankt voor je reactie;)

7. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    He lieverd,

Even naar je kaartje gekeken maar het zegt nog niks dat je temp nu weer zakt want je zit nog 3 dagen voor je NOD toch, wie weet dat hij morgen weer om hoog schiet:(.. Ik hoop het voor je. Beide een positieve test vande week

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat zou echt geweldig zijn maar m'n gevoel zegt dat het niet raak is. Had een testje gedaan en was omo wit. Vorige x had ik op 9 dpo al een positieve test. Heb beginnende migraine net als altijd voor m'n ongi. Maar voor jou duim ik heeeeeeel hard door.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mmA vandaag weer mooi hoog! :)

10. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Bouwjaar, ik word er helemaal zenuwachtig van dat me temp zo doet haha...

Hoe gaat het met jou

11. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Er is altijd nog een kans schat, ons lichaam kan ons namelijk goed voor de gek houden. Zag dat je nog wel mooi hoog zat! Elke zwangerschap is anders zeggen ze en wie weet is het later ingenesteld. Ben je al van de migraine af schat:(.

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mooie temp nog. Mijn duimen draaien voor je. X

13. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Ik heb de moed ook opgegeven, net een test gedaan en negatief. Volgens mijn eigen gevoel Zit ik nu 10 a 11 dpo. Wacht zaterdag mijn ongi wel weer af:(... Doet zo'n pijn om gewoon niet meer zwanger te zijn en ook nu niet zwanger te worden:(... Je snapt wel hoe ik het bedoel;) hoe gaat het met jou lieverd?

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Aaahhh lieffie. Ik herken je gevoel zo goed. Voel precies hetzelfde. Anders waren we nu lekker op weg. Ik bijna 14 weken jij 18 toch. En nu staan we me lege handen en zijn we deze ronde ook niet zwanger. Blegh:(
    Ik had gisteren ook nog een omowitte test dus mijn ongi komt denk ik morgen of donderdag. Ach meis gaan we samen weer verder naar de volgende ronde. Ook voor ons komt het goed. Het duurt alleen veel te lang.
    Dikke knufffffffffff

Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina