Hallo, Ik heb in het topic miskraam ook een berichtje achter gelaten, maar nu even een vraag vandaag ben ik begonnen met bloeden na 4 weken, innesteling is al geweest tussen 8 en 12 mei, 9 mei (misschien een beetje te vroeg) heb ik een test gedaan, deze was positief, 14 mei was deze negatief dus een 5 dagen later. om even terug te komen, ik ben een aantal uren geleden begonnen met bloeden, er dreven (sorry klinkt vies) vage dingetjes in het bloed en urine, dit bloed is roze rood, nu begint het bloeden weer te stoppen na mijn idee.. Ik ben nu heel erg moe, en moest net braken, en ook opeens onnodig veel naar het toilet, wat betekent dit eigenlijk? hoop dat iemand me gauw antwoord kan geven? Groeten
Hoihoi, jah ik weet het ook niet precies. Ik vermoed dat ik ook zwanger ben, maar durf nog geen test te doen. Dat ga ik aanstaande zaterdag doen! Maar goed, had gisteren een soort roze/bruinig slijmpropje, en net toen ik wakker werd, leek het net of ik ongesteld was geworden ( is niet zo) Maar hopelijk is het wel iets normaals. Sterkte.