wat denken jullie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door joyce van geest, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce van geest

joyce van geest Actief lid

14 aug 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    Mijn man en ik zijn afgelopen vrijdag voor de eerste echo naar de gyn geweest.
    De gyn zei dat ik bijna 11 weken moest zijn en toen ze de echo maakte zag ze een vruchtje van een week of 6 a 7 en geen (of nog geen) hartje
    Nu dachten mijn man en ik dat we pas 8 weken waren omdat ik op 10 april een iui behandeling heb gehad.
    En als ik dan tel dan kom ik uit op 8 weken ( vorige week).
    Als jullie tellen hoeveel weken zou ik dan volgens jullie moeten zijn.
    Ik hoop dat de gyn verkeerd geteld heeft en dat alles donderdag als we terug moeten toch nog goed is maar zal er maar niet te veel op rekenen.
    Kunnen jullie me antwoord geven?
    Groetjes joyce

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hihi 5 x gepost ;)

Maar als ik tel vanaf 10 april kom ik op 7 weken ;)

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Als ik tel van bevruchting op 10 april plus 2 weken ervoor die je "gratis" krijgt dan ben je 9 weken. Volgens mij zit de gyn dus mis. Het feit dat er geen hartactie is vind ik echter wel zorgelijk, maar het komt vaker voor.

Heel veel succes!

4. joyce van geest

joyce van geest Actief lid

14 aug 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    ja er ging even iets mis met posten maar heb al een berichtje gestuurd naar de super moderators om te vragen of er een paar af kunnen.

dus ik ben niet de enige die anders tel.
    Misschien gelukkig maar
    Hopen hopen
    Bedankt

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi Joyce,

ik vind het ontbreken van hartactie eerlijk gezegd ook zorgelijk. Vanaf ruim 6 weken is er vaak hartactie te zien. Ik hoop heel erg dat alles toch in orde is, maar ik vond wel dat ik dit tegen je moest zeggen. Hou rekening met feit dat het dus niet goed is. :(

ik duim voor je hoor!
    Amber

6. petra1978

petra1978 Lid

13 jun 2007
    13
    0
    0
    ziekenverzorgster in thuiszorg
    kerkrade
    Oei, daar zou ik me ook zorgen om maken..
    Ik weet niet of dat vaker voorkomt, ik heb dat nog niet eerder gehoord.
    Idd met 6 weken kan al via een inwendige echo hartactie waargenomen worden, dat gaat als ik het goed heb ook kloppen in de 6e week van de zwangerschap (gerekend vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie).
    Ik ben er zo ook achter gekomen dat ik een miskraam had, mijn kindje was al met 7 weken gestopt met groeien en daar kwamen ze pas met 16 weken achter omdat er geen hartactie was.

Maar weet je, de enige die zekerheid kan bieden is je arts, wat ik gek vind is dat hij verder niets heeft gezegd of ondernomen.

Ik hoop het beste voor jullie

7. Niet meer actief

petra, kreeg je niet eerder en echo, dat ze er pas met 16 weken achter kwamen?

maar goed, ook ik zag met 6 weken al een hartje, weet iet hoe het nu met je is, heb je al n echo gehad?

Deel Deze Pagina