2 dagen overtijd en zwangerschapstest negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bibi25, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hallo dames,
    Vandaag 2 dagen overtijd, vandaag een zwangerschapstest gedaan, niet met ochtendurine maar een omo witte test. Zou het kunnen dat ik als nog positief ga testen? Iemand hier ervaring mee?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Weet je zeker dat je overtijd bent?
    Heb je normaal een regelmatige cyclus, heb je ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd?

Het kan zijn dat je eisprong deze maand zonder reden gewoon wat later is geweest en dat je alsnog positief kunt gaan testen, maar ja het kan ook hetzelfde scenario zijn en dan negatief testen.

Ik hoop het voor je

3. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor dat kan, maar je kan net zo goed vandaag ongesteld kunnen worden :( Sorry....

4. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ik heb normaal een regelmatige cyclus van 30 dagen, geen ovulatietesten gebruikt en niet getemperatuurd. Was 2 maanden geleden ook overtijd en ben toen alsnog ongesteld geworden. Dus verwacht er nu ook niet heel veel van hoor. Denk dat mijn lichaam me gewoon weer voor de gek heeft ;)

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Je ei kan later zijn geweest (die is nooit op dezelfde dag) en dan is je innestellings ook later.

Je kan ook na je nod pas positief testten
    kortom kan beide kanten op

6. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ja dat zou idd kunnen Smiley. Ik ben wel heel benieuwd, ik wacht maar af. Heb wel erg het gevoel dat mn borsten wat opgezwollen zijn. Bh's lijken strakker te zitten. Of ik ga nu dingen zien die ik wil zien ;)

7. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Soortgelijke vraag:
    Positieve ovulatietest op 23/4 , eergisteren met ochtendurine getest... he-le-maal wit... :(

Ik hoop met je mee Bibi25! :)

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als je ovulatietest positief was 23-4 is (op zijn langst) 25e dus je nod 9 mei!
    (als je uitgaat van een gemiddeld luteale fase 14 dgn)

Dus kan nog zeker

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb vooral gemerkt dat sommige dingen (kwaaltjes) gewoon overheersen ook al ben je er onbewust mee bezig.
    Tuurlijk ga je er op letten dat doet iedereen, sommige kwaaltjes springen er zo uit dat je het niet herkent

Duim voor je dat je 1 deze dagen positief test

10. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa :) Positieve ingesteldheid, I like! ;)

Wij vertrekken voor een lang weekend weg donderdagochtend, dus ik denk dat ik morgen nog even een testje ertegenaan ga gooien, als ik dan zwanger zou zijn dat ik echt geen druppel alcohol drink dat weekend...
    Niet dat ik anders sloten alcohol drink, verrevan, maar toch ;)

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ook al is hij morgen negatief dan zou ik donderdagochtend ook nog effe testten

En zoals men zegt geen bloed is moed!:D

En kv 2 voor 5 zijn iets gevoeliger als action testten:)

12. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thx voor je bemoedigende woorden! Echt fijn :)

Donderdag OOK nog eens?
    Heb nu nog eentje in mijn pak 2v5€ zitten, anders moet ik weer nieuwe kopen... Plus ook; dat weekend is een familieweekend... Als die test ergens in verkeerde handen zou terechtkomen... ;)

13. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Vanmiddag 1 veeg donker/oud bloed. Nu helemaal niks meer. Dus denk dat de ongi eraan zit te komen. Dit kan niet alsnog de innesteling zijn toch??

14. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Hmmmmm, kleine kans.
    Ik wil ook wel gezellig positief doen ;), maar ik ben toch eerder een realist (nadat ik echt ontelbare testen heb gedaan vlak voor mn menstruatie....)
    Ik hoop voor je op een innesteling, niemand kan je precies vertellen wanneer je ei was.

Btw, je hebt niet gevreeen voor je bloedverlues, daar kun je ook wat bloed van verliezen ivm betere doorbloeding

15. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ik denk zelf ook dat de ongi er gewoon aan zit te komen hoor. Voor nu eerst maar afwachten..

16. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames.
    Hier nog steeds niks van mn ongi te bekennen. Gisterochtend en vanmorgen opgestaan met flinke buikpijn, beide keren diarree gehad. Heb gelezen dat dit ook een symptoom zou kunnen zijn. Ik moet nog maar even afwachten...

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    spannend zeg!!!

bruinbloed verlies kan beide betekenen
    voor sommige een aankomende ongi
    en andere weer van een zwangerschap (oud bloed wat vrij komt)

Hoop voor jou een zw schap!

18. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Idd nog even afwachten Smiley. Wanneer kan ik het beste weer testen? Vind het nu wel heel spannend worden hoor.. :)

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als je ongi er morgen nog niet is zou ik morgen nog eens een testje tegen aan gooien!

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Zenuwslopend...
    Ik ben bij mijn oudste dochter 10 dagen overtijd gegaan, voordat ik eindelijk een tuurtestje kreeg, 12 dgn overtijd kon ik er eindelijk in gaan geloven dat toch zwanger was! (voelde me namelijk al 2 wkn zwanger!)

Later een week teruggezet bij termijnecho, eisprong was opeens blijkbaar een stuk later geweest.

Veel succes dames!

Deel Deze Pagina