vaag streep?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mariska2005, May 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska2005

mariska2005 Actief lid

Jun 6, 2007
    250
    47
    28
    Female
    hallo dames heb zojuist een test gedaan van kruidvat 2 voor 5 en er kwam een vaag streepje na 4 min.is dit positief? ik heb geprobeerd een foto te maken maar is zo super licht .ik plaats een foto erbij en heb een streepje met pen gedaan boven die vage streep. dank je wel alvast. gr mariska

Attached Files:

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ik zie helaas niks, misschien is het nog te vroeg?

3. nono

nono Niet meer actief

Ik zie helaas ook niks.

4. mariska2005

mariska2005 Actief lid

Jun 6, 2007
    250
    47
    28
    Female
    geprobeerd weer een nieuwe foto te maken.

Attached Files:

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sorry ik zie niets op me telefoon na inzoomem. Waar zit je in je cyclus?

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Ik denk wel iets te zien, heel vaag. Het streepje wat je zelf hebt gezet vind ik altijd een beetje misleidend, denk dan sneller iets te zien. Hoop dat je testje snel duidelijker wordt. Wanneer is je nod?

7. mariska2005

mariska2005 Actief lid

Jun 6, 2007
    250
    47
    28
    Female
    ik weet niet wanneer me nod zou zijn aangezien dit helemaal niet gepland is ik ben 7 weken geleden bevallen namelijk en slik sinds 2 weken na me bevalling de pil maar omdat ik me niet goed voel dacht ik laat me ff een test doen voor de zekerheid .

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik zie een lichte streep!

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zie wel wat maar vind het moeilijk in te schatten omdat je ook pas bevallen bent

mischien over 2 dgn nog een keer testten of hij duidelijker word

10. mariska2005

mariska2005 Actief lid

Jun 6, 2007
    250
    47
    28
    Female
    dank jullie wel dames .ik snap er ook helemaal niks van omdat ik ook de pil slik:( .en hcg hormoon van de vorige zwangerschap moet al weg zijn wat ik gelezen heb is 3 weken na de bevalling je hcg hormoon weg.en dat als je positief test dat er nieuwe zwangerschap is.ik zal over 2 dagen weer een test gaan doen

11. Kukel

Kukel Bekend lid

Mar 4, 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik denk wel een streep te zien, maar begrijp ik uit je verhaal dat je eigenlijk nog niet zwanger wilt worden omdat je nog aan de pil zit? Waarom denk je zwanger te zijn? (gewoon benieuwd hoor)
    Over een paar dagen is hij misschien wat duidelijker

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    het HCG hormoon van je zwangerschap verschilt per vrouw bij mij heeft het langer geduurd,

je bent de pil gaan slikken op de 1e dag van je menstruatie?

13. mariska2005

mariska2005 Actief lid

Jun 6, 2007
    250
    47
    28
    Female
    @kukel. nee dit is echt totaal niet gepland ben 7 weken terug bevallen .ik ben een test gaan doen omdat ik me niet goed voel duizelig heel moe misselijk hoofdpijn.@ smiley heb na de bevalling nog geen menstruatie gehad en geef ook flesvoeding

14. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik denk wel een streepje te zien. Morgen of overmorgen nog even 1 doen?

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Heb je naast de pil ook nog condoom gebruikt? Dan acht ik de kans namelijk klein. Als je alleen de pil hebt gebruikt is de kans wel aanwezig, omdat je nog geen menstruatie weer hebt gehad en niet op de eerste dag van je cyclus bent begonnen ben je dus niet direct beschermd! Hopelijk voor jou pakt het uit zoals je graag zou willen

16. mariska2005

mariska2005 Actief lid

Jun 6, 2007
    250
    47
    28
    Female
    @ stokstaartje nee alleen de pil(zucht)

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    dus 2 weken terug aan de pil gegaan?

Dan is de pil niet veilig he;)

Kan komen door de pil ben ook na 1 maand slikken voor eerst de pil 2.5 week overtijd en lichte kwaaltjes alleen testten waren omo wit.

18. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    is de pil niet veilig meid,
    Als je hem nl weer voor eerst gaat slikken of beginnen op de 1e dag van menstruatie en anders condoom ernaast

Hoop voor je dat het anders uitpakt maar de kans is aanwezig dat je zwanger bent

19. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Vervelend dit voor je Mariska...

Je bent 7 weken geleden bevallen 5 weken geleden met de pil begonnen als ik het goed begrijp?

Ik zou denken dat je test eventueel nog zo licht kan kleuren door rest hcg, want ook al zegt internet 3 weken, elke vrouw is anders natuurlijk!
    Echter, je hebt ook een reeele kans op een nieuwe zwangerschap, want stel je had toen je net met je pil begon al een eisprong (is errug snel na een bevalling, maar het kan) dan kun je zeker zwanger zijn.
    Ik denk dat je er pas echt wat over kunt zeggen als je over 1 a 2 dagen opnieuw een testje doet. Is deze dan nog net zo licht, dan denk ik niet dat je zwanger bent, is de test echter donkerder geworden, dan denk ik dat je wel zwanger bent.

Sterkte in ieder geval!
    Als dit niet is wat je wil, dan is het een lastige situatie...

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb je 5 weken terug toen je begon met de pil ook een stopweek ingelast of doorgeslikt?

over 2 dagen nog een testje doen word hij donkerder dan kun je denk ik spreken van een zwangerschap!

Share This Page