Wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door happy2012, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Hoi Ladies,

Graag zou ik jullie mening over mijn temp.kaartje willen weten.
    Afgelopen maand ben ik eindelijk uit een medisch traject gekomen voor het verwijderen van bm.verklevingen. Nu heb ik eindelijk weer groen licht gekregen om zwanger te worden en een serieuze kans..
    Het bijhouden van temp wordt dus weer interessant, maar voor mijn gevoel is dit een heeeel belabberd kaartje en vraag ik mij af of mijn eisprong idd geweest zal zijn? Want die heb ik wel nodig ;)
    Jullie hebben aardig wat ervaring, dus ben heel benieuwd wat jullie denken adhv mijn temperaturen.

Dank voor jullie visie!

Liefs,

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik denk dat FF met zijn stippelkruis we goed zit of eventueel nog 2 dagen meerder met een fallbackrise.

Heb je meer informatie? Hoe lang duurde je cyclus normaal gesproken en je LF? Je zit nu op je 14e dag (uitgaande van het stippelkruis) en je zit hooog in je temp. Dan zou je vandaag of morgen mogen testen :)

Oh nee... heb je vooruit ingevuld? Je hebt al tot de 19e staan maar het is pas de 15e?

3. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Had ik vooruit ingevuld toen je keek?! Stom van mij..heb tussendoor idd week even gekeken wat er bij bepaalde temps zou gebeuren. Nu staat t goed ingevuld..dus wat denken jullie?
    Als ik morgen en overmorgen 37 of hoger in zou vullen verspringt t kruis naar gister eisprong! Lekker dan....;-(, maar ik geloof dat bijna niet.

Andere cyclus zijn niet even stabiel...laatste voor ingreep was eisprong op dag 17.

Ben nog steeds benieuwd naar jullie mening over min kaartje.denken jullie dat eisprong geweest is of nog zal komen?

Dank!

4. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, kan beide kanten op. Ik denk zelf dat je ei al wel geweest is, maar zonder secundaire waarnemingen (slijm, baarmoedermond) is het wel een beetje een dubieus kaartje.

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Menstruatie is aan de gang zie ik... heb nog even gekeken. FF zet het stippelkruis op dag 18.

Hoe lang is je LF normaal? Hij telt er nu 12. Maar als het 2 dagen eerder was op dag 16, krijg je een fallbackrise met een LF van 14 dagen. Het kan beide zijn.

Deel Deze Pagina