Volgende week heb ik weet me vruchtbare dagen. ik doe temperaturen maar ook ovulatietesten. nu is het zo dat we de vorige maand na de positieve ovulatietest gelijk aan de slag zijn gegaan en een aantal dagen voor de test hadden we ook al om de dag geklust. maar toen hadden we vakantie, dus vaak kunnen klussen alleen zonder resultaat maar nu in de volgende ronde ben ik weer aan het werk en omdat er veel mensen met vakantie zijn moet ik ook veel invallen. me man is werken en komt om half 5 thuis. maar ik moet om 4 uur gaan werken en ben om 9 uur s,avonds pas weer thuis. me man wil wel rondt 11 uur naar bed omdat hij er ook weer om half 6 uit moet. maar als ik s,middags me positieve test heb, en we doen s,avonds pas klussen rondt 10/11 uur is dat dan nog wel op tijd? want wanneer kunnen we het beste beginnen met klussen? me menstruatie is nu bijna afgelopen en volgende week donderdag of vrijdag zou ik eventueel me eisprong moeten krijgen. want ze zeggen om de dag klussen, maar ik kan dat zo moeilijk inschatten wanneer je dan het beste kan beginnen, zodat we wel klussen op de meest vruchtbare dag
Hoi bloempje, wij hebben de dag van de positieve ovutest ook pas savonds geklust rond 12 uur. De avond daarna ook nog rond 11/12 uur. Dus als je savonds klust en de avond daarna ben je gewoon goed op tijd hoor. Succes
bedankt voor je snelle reactie oke dat is fijn om te horen, want meestal doe ik rondt 1 uur smiddags testen, en als het dan positief is kunnen we s,avonds klussen. want overdag hebben we niet zoveel tijd, haha en als het even vlug moet dat werkt niet zo vindt ik haha kan je beter even de tijd voor nemen
Vanaf dat je positieve test heb springt je ei binnen 48 uur Dus dan ben je nog op tijd hoor Hier smiddags positieve test en savonds heel laat geklust en voor zekerheid avond erna me ei is er tussenin geweest (hier trouwens alleen geklust na 1e positieve test)