Hoi, Iemand hier ervaring met clearblue digital ovulatietesten? Er staat in de bijsluiter dat je op elk moment van de dag kan testen, als je maar 4 uur ervoor niet hebt geplast. Volgens mij staat bij andere testen dat je het juist niet 's ochtends moet doen, maar hier zou het dus niet uitmaken. Iemand ervaring???
ik gebruik ze ook. je kan idd 's morgens testen dat deed ik ook. heb elke maand men eisprong kunnen waarnemen. ik ben heel content van de testen.. heel duidelijk beter kan je niet hebben ze zijn enkel wel duur
Ok thanks! ja ik vond ze ook wel duur, maar wil het wel eens een maandje proberen en kijken of ik dan wel duidelijk krijg wanneer m'n eisprong is. Dat is tot op heden nog niet gelukt.
Helemaal mee eens! De Persona sticks heb ik ook gebruikt in combinatie met de CB. Werkte prima en scheelt weer in de kosten
ja heb ik net ook gedaan ovu testjes van sensitest besteld als ik dan een duidelijke heb even CB doen voor de zekerheid.
Ik gebruik ze ook wel wat duurder maar. Heel duidelijk. En smiley is gewoon leuk om te zien, beter dan dat getuur naar die streepjes
Ik heb ze ook gebruikt, sochtends. Werkte prima! Ben nu zwanger Vond het heel duidelijk, het was me het geld waard
Ik gebruik ze ook. Ik test gewoon met dipsticks van zwanger en kids en als ik denk dat ie positief is dan doe ik een CB ter bevestiging. Werkt prima en klopt altijd! Ik test 's ochtends met mijn 2e urine.
Ik vond ze ook echt top! 2 keer me ei gespot haha En ik vond het heeeerlijk om de smiley te zien ging er zelf ook van smiley.
CLEARBLUE Digitale Ovulatie- (40) en Zwangerschapstesten (2) - Overige Kinderen en Baby's - Marktplaats.nl