Hoi dames, Ik heb net uitgevonden dat ik zwanger ben, 4 weken en 3 dagen. Maar naast een speurhondenneus en wat bandenpijn heb ik helemaal geen "kwaaltjes", geen pijnlijke borsten, niet misselijk. Wel kan ik s'nachts de slaap niet vatten, misschien hoort dat er ook wel bij. Wie heeft er nog meer (nog) geen symptomen? Bedankt!
Met 4 weken merkte ik ook echt nog helemaal niets hoor. Dat kwam pas met 5 a 6 weken. Toen werd ik ineens verschrikkelijk misselijk en kreeg ik pijnlijke borsten. Met 7 en 8 weken was ik daarbij nog ongelooflijk moe de hele tijd. Dus het kan nog komen .
ow gelukkig haha, ja dit is mijn 5e zwangerschap (heb 1 kind rondlopen) maar met die andere zwangerschappen had ik steeds wel vroeg symptomen!! Nou ik ga me niet druk maken...zen... bedankt!
hier al 17 weken en op vermoeidheid na nergens geen last van die buikpijn die je zegt had ik ook tot een week of 6 en daarna helemaal geen klachten meer allen moe
ok dat zijn wel geruststellende antwoorden. Maar ik heb het waarschijnlijk over mezelf afgeroepen haha sinds vanmiddag voel ik me best wel beroerd :S een soort belabberd voelen waar je de vinger niet op kan leggen wat het precies is....