Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door friendly, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi allemaal.
    Fijn zo'n forum waar je al je vragen kwijt kunt en waar dan ook nog mensen zitten die in hetzelfde schuitje zitten of gezeten hebben die antwoorden!

Ik zit met het volgende. In januari zijn wij met de pil gestopt. De eerste drie maanden wel last van ontpil-sypmptomen gehad, daarna niet meer. Na een paar dagen, zoals het hoort, de laatste pilbloeding. Na 9, 32, 24 en 28 dagen bruinverlies gehad. na 9, 32 en 24 dagen was het 2 dagen te doen met een inlegkruisje, de laatste keer duurde 7 dagen en heb ik toch wel maandverbandjes nodig gehad. Maar het was geen rood bloed, het bleef bij bruin. Ik zit nu op dag 44 na de eerste dag van het laatte bruin (volgen jullie het nog?)

Sinds 1 mei houd ik mijn temp bij, zodat ik wanneer ik naar de huisarts ga, niet naar huis gestuurd wordt met ga eerst nog maar een paar maanden tempen.

Vorige week woensdag kreeg ik last van mijn rug. Maar alleen als ik in bed lag, overdag nergens last van. Dus halverwege de nachten maar zittend verder slapen.Sinds afgelopen vrijdag kreeg ik last van mijn darmen, iedere keer bij eten of drinken kon ik haast in elkaar krimpen van de pijn. Na 5 minuten was het echter volledig over. Dat ging het hele weekend door.
    Maandag, ineens diarree en overgeven (doe ik nooit). Dus ik: last van buikgriep. Logisch, eerst wat voorweeen en nu zet het door. Heb slechts 1 x overgegeven en de diarree was ook 1 dag, maar de misselijkheid blijft. Het zuur zit in de hele slokdarm, zo vies.

Gisteren had ik wat roze-slijm, niet veel, alleen bij het afvegen. Daarna een inlegkruisje ingedaan mar niks meer gezien. Nu heb ik vandaag gele afscheiding, nog nooit eerder gehad.

Nu denkt mijn vriend dat ik zwanger ben. Ik heb gezegd van niet, want heb toch 9 dagen geleden nog een test gedaan, geen zere (of veranderde) borsten, en mijn temp lijkt in de verste verte niet op dat van een zwangere.

Maar sinds hij het zei ben ik toch gaan twijfelen. Niet iedereen heeft een temp-stijging, borsten doen niet bij iedereen gelijk zeer of zijn anders.

Ik weet dat de enige uitkomst testen is, maar wilde toch graag jullie mening horen...

Liefs

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :-k Dénk t niet. T klinkt niet allemaal als zwangerschapssymptomen nl.. Misschien iets verkeerds gegeten ofzo? En anders binnenkort weer n testje doen. Succes!

Deel Deze Pagina