Niet meer te zien!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eline23, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Gister heb ik een ovulatietestje gedaan waarbij het 2de streepje licht te zien was,Gisteravond hebben we het dan dus ook maar gezellig gemaakt;) had wel een beetje lichte buikpijn en wat steekjes.
    Zo straks deed ik weer een ovu test en deze was helemaal wit op het controle streepje na dan...

Mijn ei is toch nog niet geweest? had vanochtend wel een temp dipje...

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Misschien was je urine niet zo geconcentreerd. Ik zou me niet te veel zorgen maken en iedere dag op hetzelfde tijdstip blijven testen. Ik denk dat je aankomende week pas je ei hebt. Zorg ook dat als je gaat testen dat je dan twee uur daarvoor even niets drinkt.

3. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Als het tweede streepje licht was is je eisprong waarschijnlijk nog niet geweest!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het tweede streepje moet minimaal net zo donker zijn als de test streep dus dan denk ik inderdaad ook da je eisprong nog moet komen. De krampen en steken wat je voelt is waarschijnlijk het groeien van je eitje.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Teststreepje moet net zo donker zijn als de controle streep.

Die temp dip zegt nog helemaal niks.
    Ik heb ook wel eens dipjes op dag 9 of 10... maar mijn ei komt vaak pas rond dag 16.

Deel Deze Pagina