Hoi allemaal, Ik had op dinsdag 19 november een positieve ovu test dus mijn ei zal de dag erna gekomen zijn ongeveer. Vandaag zou dan ongeveer mijn NOD moeten zijn. Ik heb maandag getest met kruidvat 2v5 testje en die was positief, dus ongeveer 2 dagen voor NOD (zie foto). Nu heb ik vanochtend weer een test gedaan (ook Kruidvat 2v5) maar het streepje was even donker als de test van maandag. Moet ik me nu zorgen maken dat het niet goed gaat? Ik zit een beetje in de stress groetjes Rus05
Heb je een foto van de twee testjes onder elkaar? Iig gefeliciteerd zwanger ben je! Kruitvat word niet meer zo snel donker als vroeger ik had pas een echte knaller met 5 weken daarvoor allemaal soortgelijke streepjes als jij heb (zie album)
Hoi, dank je wel voor je snelle reactie. Helaas, zit op werk en heb geen foto van dat andere testje. Maar jij bent dus gematigd positief? Fijn om te horen dat jij niet meteen knallers van tests had, dat geeft me weer een beetje hoop. Zit nu in ieder geval achter bureau op werk, knalmisselijk en pijnlijke borsten...
hoi Rus, ik ben blij dat jij de vraag stelt want ik heb precies hetzelfde. De strepen blijven ongeveer hetzelfde . Ik heb ook nog wat testen liggen van zwanger en kids en die lopen wel gewoon op, dus ik denk idd dat het aan Kruidvat ligt, zoals Paula al zei . Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!!
Het ligt zo en zo aan de kruitvat testen van tegenwoordig. Als ik het verschil zie bij de derde zwangerschap en deze zwangerschap liepen die testen veel sneller op. Hier bleef het ook heel lang een streepje wat niet heel veel duidelijker was dan de andere. Het hangt er ook vanaf wanneer je maandag getest hebt en wanneer nu. Heb je veel gedronken voor die tijd? Hcg schommelt in het begin en kan dus een wat lichter streepje geven. Hier trouwens ook pas een knaltest met ruim 5 weken zwangerschap en zit nu toch bijna op de 28 weken.
Bij een eventuele toekomstige zwangerschap ga ik nooit meer met kruitvat of trekpleister testen, kreeg de ene keer wel een zeer licht streepje en de andere keer weer niet, en dan wel weer een streepje. gek om van te worden en heb toen testen bij de jumbo gehaald, en deze waren meteen mooi helder van kleur. en dat was met 12 dagen overtijd.. zelfs test met kruitvat naast die van de jumbo had ik enorm verschil, waarbij ik door die van de kruitvat zelfs nog aan het twijfelen was.
Voor nod/ op nod is dit een mooie streep hoor! Gefeliciteerd en ook gefeliciteerd met je andere kindje! (Zie je banner)
Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik voel me er een stukje geruster op en oei, ik moet nodig mijn banner vervangen, mijn dochter wordt in januari alweer 2
Hoi dames, Nou ik had ook een vage streep met die kruidvat testen, dus ging via mp wat rondkijken. Nu had ik die gele en rode wondfo testen gevonden. Stukken goedkoper maar voorlopig allemaal duidelijke streepjes. Dus een tip voor jullie!
Dank voor de tip! Vanochtend nog even een test van Etos en meteen een duidelijke streep. Dus nu durf ik het wel te geloven: ik ben zwanger!!!!!! <3 <3
een streep is een streep! De één bouwt nu eenmaal sneller hcg hormoon op dan de ander. Ik had zelf ook pas veel later een dikke vette knaller. GEFELICITEERD!