Dit is toch raar? Heb van een forumlid hier ovulatietesten gekregen van testjezelf, de eerste dagen ging het goed, een licht streepje. Toen hij positief was, heb ik er 1 van mezelf bijgedaan, van Z&K, ook positief (2 gelijke strepen) Dag later op de Z&K een superpositieve test, en de TJ ook. Gisteren eerst alleen de TJ gedaan, Nóg positief, dus weer een Z&K, die werd lichter. En vandaag is de TJ nog steeds superpositief, en die van de action niet meer (ik heb van alles in huis ) Maar dat hoort toch niet 4 dagen op rij positief op het ene merk en op een ander merk een duidelijke piek?
Ik zou gewoon bij één merk blijven om voor jezelf duidelijkheid te krijgen. En nu je al zoveel verschillende testen hebt gedaan zou ik even gaan voor de duurdere, maar zekere variant: digitale van clear blue. Succes!
Vreemd! Z&K doet bij mij altijd 1x een superpiek, daarna loopt ie af. Misschien fijn om daar bij te blijven, misschien is die andere gevoeliger?
Normaal heb ik die van Z&k, die werkt prima hier, maar ik heb dubbel getest omdat ik er eerst over 1 helemaal heen had geplast, de 2e keer was er nog wat mee (weet niet meer wat) en daarom had ik uit controle de z&k maar weer gepakt. Dag erna was hij weer zo positief, en dat is voor mij heel raar. Ik heb normaal maar hooguit 8-12 uur een positieve test, vandaar weer getest. Normaal test ik dus niet dubbel.