Fijn dat jullie meekijken! Het streepje stond er na een minuut of 5. Zal morgen nog een keer kruidvat doen, dan probeer ik meteen een foto te maken. Maar vaak is het dan nog donker buiten en voor deze streepjes heb ik echt daglicht nodig Zou een clearblue morgen zin hebben? Of is het weggegooid geld?
Ik zie het ook! En je menstruatie blijft dus ook nog steeds uit? Is 1 + 1 dan niet gewoon 2? Ik zou vandaag gewoon nog 2 of 3 andere merken testen kopen en doen. Beetje weinig drinken voor geconcentreerde urine. Maar ja, ik ben ook wel een erg ongeduldige vrouw! Spannend!
Ik zie ook een vaag streepje! Niet veel verschil met de eerste, maar dat hoeft de volgende dag ook nog niet, bij mij liepen ze ook niet op per dag, het verdubbeld elke twee dagen. Vast voorzichtig gefeliciteerd en ik zou morgen weer een testje wagen.
Hoop zo dat ik morgen een mooi streepje heb! Wat is mooier om zo het nieuwe jaar te beginnen. Morgen post ik 'm. Bedankt voor het meekijken meiden!
Tot op heden nog geen ongi te bekennen en eergister ook geen positieve test. Heb vandaag maar eens een ovulatietestje gedaan, aangezien ik geen idee lijkt te hebben wanneer mijn ei deze cyclus komt. Kunnen jullie hieruit iets afleiden? Is mn ei al geweest denken jullie, of moet deze nog komen? Begrijp dat ik morgen nog een testje moet doen om te kijken of deze donkerder of lichter is geworden, maar misschien kunnen jullie me nu al helpen?