Schijn zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anm83, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anm83

Anm83 Lid

5 jan 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand ervaring met schijn zwangerschap???
    Lees het graag want weet even niet wat ik hiermee moet maar volgens mijn ha ben ik schijn zwanger :(

2. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend...

Zelf geen ervaringen mee maar weet wel dat iemand dan heel erg bezig kan zijn met zwanger willen worden. En dan wel de symptomen krijgt/heeft die passen bij een zwangerschap.

Wil je graag zwanger zijn? Of ben je er hele dagen mee bezig in je hoofd?

Bij dieren kan dat ook voorkomen maar ja daar heb jij niets aan natuurlijk.

3. Anm83

Anm83 Lid

5 jan 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil wel graag zwanger worden, maar er niet de hele tijd mee bezig aangezien t bij mijn eerste ook lang geduurd heeft.
    Daarom kan ik t ook niet plaatsen. Ook omdat ik me net zo voel als mijn eerdere zwangerschap kan ik me niet voorstellen dat t niet zo is, de test is alleen negatief.
    Had gehoopt bij de ha wat verder te komen maar kom er met nog meer vraagtekens vandaan.
    Heb wel een late eisprong dus wie weet ook later aantoonbaar met de test?
    Hoop op wat duidelijkheid binnenkort want dit sloopt me.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja schijnzwangerschap kun je even via google misschien het beste opzoeken. Daar zal vast een goede uitleg staan, maar 27mama beschrijft het ook al goed.

Maar hoezo zegt jouw ha dit? Heeft hij er verder niks bijgezegd of zo?

5. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heeft de huisarts ook niet aangegeven dan wanneer de symptomen afzwakken/verdwijnen?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als ik jouw stukje zo lees, komt het wel een beetje over dat je een negatieve test niet wil accepteren, omdat "je wel symptomen hebt". Symptomen zeggen helaas niks. Veel vrouwen zijn namelijk ook zwanger zonder symptomen en bovendien hoef je je ook niet hetzelfde te voelen als in je vorige zwangerschap.

Misschien heb je een late eisprong gehad, maar misschien houd je onbewust ook je ongesteldheid tegen door negatieve testen niet te geloven. En ja, dat kan.

Wellicht dat de huisarts dit ook zo bedoelde.

Probeer over een paar dagen nog eens te testen. Negatief is negatief.

Geloof je dan nog steeds dat je wel zwanger moet zijn, dan kun je altijd nog een pretecho overwegen. Dan kun je met eigen ogen zien wat er al dan niet aan de hand is in je baarmoeder.

7. Anm83

Anm83 Lid

5 jan 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb pas getest toen ik me bedacht dat ik al enkele dagen overtijd was en me anders voelde dus ik denk niet dat ik onbewust een menstruatie tegenhoud ofzo.
    Aangezien ik de negatieve test had hoopte ik dat de ha misschien een bloedtest wilde laten doen ofzo aangezien ik het niet kan plaatsten.
    Altijd erg regelmatig namelijk.
    Ha zei verder dat ik moet afwachten, of dat ik ongesteld word of dat ik een positieve test heb. Ik weet dat ik een late eisprong heb maar kan me ook niet voorstellen dat ik te vroeg test na ruim een week. Of wel?

Deel Deze Pagina