zijn kruidvat testen niet betrouwbaar?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Biancamv2, Jan 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Deze vraag stel ik omdat ik 5 en 4 dgn voor nod al sterk positief teste met de actiontest.

nu 8 dgn na nod heb ik een kruidvat test gedaan en die is negatief.
    of althans niet donker genoeg.

zie testen.

is de kruidvat test wel betrouwbaar of is hij niet goed.
    vind het zo`n groot verschil met elkaar.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ze zijn allemaal toch positief!???;)

Je bent Mss minder ver dan je denkt.

Gefeliciteerd!!

3. Biirdy

Biirdy Actief lid

Nov 21, 2013
    290
    0
    16
    Ik het begin kan je hcg nog flinkt schommelen, misschien ben je minder ver dan je dacht. Het kan ook duiden op een vroege mk. Ik zou als ik jou was er nog ff een testje tegenaan gooien! Een cb ofzo.

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Je Kruidvat test is toch helemaal niet negatief? Maar ik begrijp je wel.. Echt veel donkerder geworden is hij niet. :(
    Heb je al een Actiontest gedaan? Is deze wel donkerder dan de vorige keer?

5. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ik zie ook geen negatieve kruidvat test hoor die is gewoon positief! gefeliciteerd!

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,121
    800
    113
    Dus je bent 5.1? Verschilt natuurlijk per persoon en wil je graag gerust stellen maar vind m voor dat licht

7. Biancamv2

Ja van de action 3 dgn terug nog gedaan ,5 dgn na nod en die was echt heel donker, zeg maar knal.
    vandaar die onzekerheid.

8. Biancamv2

Ja snap je,
    De actiontest 3 dgn terug was knal positief.
    En nu doe ik er vanmorgen 1 van kruidvat en die is echt een stuk lichter.
    vandaag ben ik volgens berekening 5 weken.

Moet februari maar afwachten denk ik en anders morgen of overmorgen maar een cb digitale tegenaan gooien.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Je moet niet 2 verschillende testen met elkaar vergelijken.. Ze reageren beide anders op dezelfde hcg waarde. Je zou nu wel een kv kunnen doen over een paar dagen en dat verschil bekijken. Maar zelfs dat zegt weinig want de opbouw van hcg verschilt per persoon. En dan is er ook nog iets met hele hoge hcg waarden. Die kunnen sommige testen niet aan ( kv bijv) en dan geven ze een lichte streep.

Meest wijze, maar gelijke moeilijkste, is niet testen en een echo afwachten of aanvragen ( dan zorg uitleggen)

10. Biancamv2

Heb 10 feb mijn echo :)

Heb al 5 mk achter de rug vandaar mijn angst :(

Ik gooi er voor mijn gemoedsrust zondag of maandag een clearblue tegenaan die digitale.

11. Biirdy

Biirdy Actief lid

Nov 21, 2013
    290
    0
    16
    Oeh meid, 5 miskramen.. wat ernom heftig! Ik hoop heel erg dat het goed is deze keer, ik duim voor je!

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    10/2 duurt nog lang! je kunt altijd bellen hoor..
    zelf heb ik ook de nodige miskramen (en foute innestelingen) achter de rug. Dus ik snap je onzekerheid wel hoor!!!!

13. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Hoi Bianca, snap je onzekerheid heel goed. Heb zelf ook 2 ma's gehad en nu weer zwanger. Waarom heb je pas zo laat je echo? Ik mocht "al na 2 miskramen" voor een vroege echo komen. Beter kun je met dezelfde testen blijven testen, ze reageren allemaal anders. En bij mijn vorige 2 zwangerschappen die dus op een ma uitliepen had ik mooi oplopende testen (plus bijbehorende kwaaltjes) maar toch bij de echo niet het beeld dat we verwachtten te zien. Dus je kan beter je geld in je zak houden en gewoon blijven testen met dezelfde die je tot nu toe gebruikt heb. Hoop voor je dat het goed mag gaan deze keer! heel veel succes!

14. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ze doen er tegenwoordig langer over om een duidelijke donkere streep te krijgen...

15. Franou

Franou Lid

Jan 11, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf al 4 mk gehad dus begrijp je onzekerheid! Maar wat ik gemerkt heb is dat kV niet zo snel donkere streepjes meer geeft! Dus probeer beetje te relaxen (is voor mij ook moeilijk) ik ben trouwens ook uitgerekend voor 19/9 ;)

16. Biancamv2

ik mag nu iets eerder komen voor een echo,7 februari :)

ik heb er een clearbue digital tegenaan gegooit en maakt me gelukkig weer wat zekerder :)

17. Biancamv2

ja moeilijk idd,wat rot dat je het ook meegemaakt hebt :(
    je zit elke zwangerschap weer in zenuwen,je probeerd zo te genieten en toch blijf je onrustig.

Ik zit ook best vaak te kijken op de wc of ik geen bloeding heb, mijn vriend zeg ook steeds lieverd probeer van je kwaaltjes te genieten het komt echt wel goed.
    maar makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat leuk jij ook 19 september, september worden er dit jaar heel veel baby's geboren en dat terwijl december 2013 niet eens koud was whahaha.

Share This Page