Lieve dames, Ik heb echt hulp nodig ben erg in de war. Ik heb duphaston gebruikt 10 dagen lang 1 p.d. voordat ik met duphaston mocht beginnen(cd 36)moest ik eerst een zwangerschapstest doen en die was negatief. Nu ben ik al 10 dagen gestopt met duph en aan het wachten op menstruatie. Ziekenhuis gebeld advies was wangerschapstest doen. Ik heb er 3 gedaan alle drie positief! Net met ziekenhuis gebeld. Kan het zijn dat deze testen positief zijn door duphaston?. Vrijdag heb ik echo en moet ik bloed prikken. Maar dat duurt nog erg lang voor mijn gevoel. Ik hoop zo dat het wel positief is want zou deze ronde met clomid beginnen....
Ik ben net gebeld door het ziekenhuis, ze heeft overlegd met de fertiliteitsarts en die zegt dat het niet van de duphaston kan zijn. Ik mag er vanuit gaan dat ik gewoon zwanger ben. dankjewel dames voor de snelle reacties!!
Ah wat goed, toch ondanks de duphaston een eitje gehad!! Wat bijzonder. Geen zorgen gaan maken over de duphaston, dat kan geen kwaad als je dat slikt en zwanger blijkt. Het wordt soms ook gegeven ter ondersteuning van de lf. Gefeliciteerd!!
dames Dankjewel voor jullie lieve berichten.. @Flora01: ja zoiets had ik al gelezen in de bijsluiter van duphaston. Ik moet nunog geduldig(weet niet hoe) afwachten op vrijdag, weet echt niet hoever in ben....