Net een action zwangerschapstest gedaan en zie een vrij duidelijke streep maar nog niet zo rose als de controlestreep!! Is de eerste keer dat ik test met action bij de eerste met kruidvat getest. Nu zou ik ook eigenlijk pas maandag of dinsdag ongesteld moeten worden. Morgen of zondag nog eens testen. maar wat denken jullie kan ik heel voorzichtig kunnen zeggen dat ik zwanger ben?
Lijkt me geen indroogstreepje en moet eerlijk zeggen dat ik hem overduidelijk vind voor 3a4 dagen voor je nod. Ik zeg gefeliciteerd. Je kan natuurlijk altijd morgen/overmorgen nog eens testen om te zien of de streep oploopt.
Dankjewel allemaal!! Voorzichtig toch al een beetje juichen hihi Zal als ik morgen of zondag test weer een fototje maken en hier plaatsen
Van harte gefeliciteerd Ik heb vorige maand ook de actiontest gebruikt en die was spierwit...werd ook gewoon ongesteld!
Dankjullliewel besloten om morgenvroeg weer een test te doen dan is er weer meer hcg aanwezig Spannend hihi
Spannend meid ! Ik zit precies het zelfde vanmorgen ook een lichte streep ga morgen vroeg ook weer testen ! Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Pfff ja echt spannend. Ben benieuwd of ik het volhou tot morgen hihi anders zien jullie de foto wel eerder verschijnen.