Hallo dames heb vanmorgen getest met action testje . Nu kwam er binnen de tijd een hele lichte streep . Nu is mijn vraag als ik straks nou met een ander merk test kan dat dan ook met gewone urine dat ik bijvoorbeeld vanaf 5 uur niks meer drink en dan om 8 of 9 uur de test doe ? Vandaag is mijn NOD .
Ochtendurine is het meest geconcentreerd, maar kan wel! zelf ook gedaan. Ik zou als je de mogelijkheid hebt testen met kruidvat test 2 voor 5 euro. Die zijn erg gevoelig, en gaven bij mij iig al heel vroeg duidelijker positief dan action test, ook met middag urine. En gezien het er twee zijn doe je er morgen gewoon nog een Laat je het weten? hoop het voor je!!!! SUCCES
Jaa, ben benieuwd!! Gewoon testen...ik heb het ook niet met ochtendurine gedaan..sterker nog om half elf savonds
Jaa laat vanavond zeker even iets weten !! Ga straks wel even na kruidvat 2 voor 5 halen . Kan ik morgenvroeg ook nog een keer hihi
deze 2 dagen voor nod gedaan om 8uur savonds de test van de action vind ik persoonlijk helemaal niets dus ik zou kruidvat 2voor5 halen Succes
Kijk die is duidelijk!! Gefeliciteerd !! Had je van te voren wel gedronken of gewoon normaal zoals altijd
Ik had inderdaad gewoon gedronken want had niet eens een vermoeden dat ik zwanger was.... deed voor de lol de test. Action kan bij sommige mensen vast prima, maar bij mij gaf die vanmorgen een heel lichte streep terwijl die van kruidvat bijna niet meer donkerder kan