altijd met ochtend urine

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mnla, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames heb vanmorgen getest met action testje . Nu kwam er binnen de tijd een hele lichte streep . Nu is mijn vraag als ik straks nou met een ander merk test kan dat dan ook met gewone urine dat ik bijvoorbeeld vanaf 5 uur niks meer drink en dan om 8 of 9 uur de test doe ? Vandaag is mijn NOD .

2. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Ochtendurine is het meest geconcentreerd, maar kan wel! zelf ook gedaan. Ik zou als je de mogelijkheid hebt testen met kruidvat test 2 voor 5 euro. Die zijn erg gevoelig, en gaven bij mij iig al heel vroeg duidelijker positief dan action test, ook met middag urine. En gezien het er twee zijn doe je er morgen gewoon nog een ;)
    Laat je het weten? hoop het voor je!!!! SUCCES :)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Jaa, ben benieuwd!!
    Gewoon testen...ik heb het ook niet met ochtendurine gedaan..sterker nog om half elf savonds;)

4. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0

Jaa laat vanavond zeker even iets weten !! Ga straks wel even na kruidvat 2 voor 5 halen . Kan ik morgenvroeg ook nog een keer hihi

5. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    deze 2 dagen voor nod gedaan om 8uur savonds

de test van de action vind ik persoonlijk helemaal niets dus ik zou kruidvat 2voor5 halen

Succes:D

6. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0

Kijk die is duidelijk!! Gefeliciteerd !! Had je van te voren wel gedronken of gewoon normaal zoals altijd

7. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    hier teste ik altijd duidelijker in de namiddag/avond dan s'morgens, het moet niet altijd s'morgens :)

8. XmoonlightX

Hier een bewijs dat action ook prima kan :p
    Dit is vier dagen voor mijn nod

9. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik had inderdaad gewoon gedronken want had niet eens een vermoeden dat ik zwanger was.... deed voor de lol de test.

Action kan bij sommige mensen vast prima, maar bij mij gaf die vanmorgen een heel lichte streep terwijl die van kruidvat bijna niet meer donkerder kan :D

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!

BTW; Actiontests zijn HEEL onbetrouwbaar dus goed dat je ook een andere hebt gedaan.

11. XmoonlightX

Je action test bleek het bij de rechte eind te hebben :D

Deel Deze Pagina