Bij N. testte ik toen ik 8 dagen overtijd was. Bij deze baby geen idee omdat ik nog niet ongesteld was geweest. Beide trouwens met de kruidvat 2 voor 5 testen en clearblue digital.
Hoi! Bij de 1e test ik voor het eerst en erg positief op 12 dpo en bij de 2e voor het eerst op 10 dpo, dat was een minder fel streepje dan bij de 1e.
afgelopen zondag (2 dagen voor Nod) positief getest Test was vrij duidelijk daarom denk ik dat ik best eerder positief had kunnen testen
Bij dochter was het 2 dagen voor nod en bij deze baby 8 DPO en dat weet ik zeker omdat ik ovu testen heb gebruikt. Ik voelde gewoon dat het raak was heel bizar Positief getest met kruidvat en daarna met cb ter bevestiging zeg maar
bij dochter op 11 dpo negatief daarna menstruatiegevoel en niet meer getest tot 16 dpo. Toen was het ook overduidelijk
12 dpo met kv 2v5 en CB digital. CB gaf toen zelfs al 3+ aan, die was een beetje van slag geloof ik..
Teste bij mijn zoontje bij bijna 4 weken overtijd (als het goed is, de datum van mijn menstruatie was totaal niet zeker), met een CB digital. Al vorige testen (kv, etos, trekpleister etc) waren negatief.
14dpo bij de miskraam, maar daar kwam ik na wat teruggekeken achter. Ik hield niets bij die maand. Leuke poll trouwens, handig
Bij mn eerste zwangerschap 13 dpo licht maar duidelijk positief met matcare. Bij mn tweede zwangerschap (bbz) op 10 dpo een knaltest waarbij de test en controle streep even donker waren met sensitest, bij de derde zwangerschap een heel licht maar wel goed zichtbaar streepje ook met sensitest. Alle keren niet getest voor de dag van de positieve test. Heb 10 dpo ingevuld, want dat kwam twee keer voor.
Ik testte op 10 dpo positief met een kv test 2 voor 5. Omdat dat streepje een tuurstreepje was heb ik ook nog een CB gedaan... 1-2 weken zwanger!
Op dag 48, maarrrr ik had een lange en onregelmatige cyclus en we waren nog helemaal niet bezig met zwanger worden. Uiteindelijk was ik toen vier en halve week zwanger, geloof ik..
Bij D testte ik met 14 dpo knal positief met cb, bij 9dpo was hij negatief met kV 2voor5. Nu mogelijk met 10dpo licht positief met action.