Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Puck1, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hierbij even mijn testje, ik voelde me helemaal niet fit vanmorgen, hartstikke beroerd en kreeg ineens een vreselijke drang om naar de winkel te gaan en een test te halen. Nu moet ik wat achtergrond informatie kwijt want mijns inziens kan het helemaal niet. Ik ben namelijk aan de pil, slik morgen de laatste, we hebben niet all the way sex gehad (dus voor t zingen de kerk uit ;)) dus in feite kan het toch gewoon niet. Als het wel zo is is het heel erg schrikken omdat het nooit de bedoeling was om een vierde kindje te krijgen, m'n man staat op de wachtlijst voor een sterilisatie en daarom ben ik dus sinds de bevalling weer aan de pil. Ik zal eerst m'n foto even laten zien en hoor graag jullie bevindingen. De test is niet uitgevoerd met ochtendurine, en in het echt is de streep duidelijker aanwezig. Ook was de streep pas aanwezig na de toegestane tijd, maar dat had ik ook met onze oudste dochter :) Mocht het trouwens echt zo moeten wezen is dit kind natuurlijk hartstikke welkom al zou het dan nog heel zwaar worden, weghalen is geen optie.

Bijgevoegde bestanden:

• Test1.jpg
      Test1.jpg
      Bestandsgrootte:
      49,8 KB
      Weergaven:
      15
    • Test2.jpg
      Test2.jpg
      Bestandsgrootte:
      48,4 KB
      Weergaven:
      19
  2. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Ik zie wel een streepje, maar weet niet of de test goed is doorgelopen en of de streep roze is. Overmorgen opnieuw testen, zou hij duidelijker moeten zijn. (of mss liever niet).

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oei, ik zie inderdaad wel heel licht een streepje.... Wanneer is je NOD?

4. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie ook iets.

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Geen idee Pitahaya, m'n cyclus was altijd al rommelig en nu dus na de bevalling meteen aan de pil gegaan, twee keer bloeding gehad, de laatste keer dwars door de pil heen. Nu heb ik dus nog 1 pil in de strip, ik heb hem dan twee maand doorgeslikt, dus ik weet het echt niet.

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    @Tikske, op de foto zie je het niet zo goed, maar het lijntje is wel rozig, niet grijs ofzo.

7. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    wie weet heb je geluk en reageert ie op je eisprong! Dat gebeurt hier heel regelmatig bij andere meiden. Dus hopen maar!! Ow en nog even blijven doortesten tot je zekerheid hebt. Succes in ieder geval:)

8. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb -7 en geen lenzen in moet zo naar de opticien maar ik zie t streepje overduidelijk

9. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Ik zie m ook vrij duidelijk..spannend!

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie ook iets!

11. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zie ook wel best duidelijk een streepje maar zou voor de zekerheid morgen of overmorgen met ochtendurine nog een test doen.

12. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik denk dat ik dan zaterdag nog eens een testje ga doen. Maar even een dag er tussen laten. Eerst maar eens even laten bezinken, wat een schrik, totaal niet verwacht.

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vind hem ook wel erg duidelijk! Maar wat anderen ook al zeggen, hij kan ook op je eisprong reageren....

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Als je aan de pil bent heb je toch geen eisprong?

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, inderdaad!

Ik denk ook wat te zien, maar het lijkt ook net een streepje alsof daar de urine opgehoopt is ofzo bij inzoomen op de tablet.

Al verschillen sommigen hierover van mening: doe eens wat druppels water in het druppelvlak en maak dan eens een nieuwe foto? Dan gaat die urinevlek wat weg en moet dat streepje beter zichtbaar zijn.

16. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    o, ja ik zie het ook. ben benieuwd.

17. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Ik zou toch denken dat deze test licht positief is...inderdaad even afwachten hoe je volgende test eruit ziet.. kan me voorstellen dat het wel even schikken is dan, zo dwars door je pil heen!

18. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik heb afgelopen zaterdag nogmaals getest met een kv test en hierop was ook heel licht een streepje te zien. Had ook testen besteld bij Zwanger en kids en op deze testen is weer niks te zien. Ik denk dat het maar gewoon afwachten word, want ik maak mezelf alleen maar gek zo.

Deel Deze Pagina