Hey meiden... Willen jullie eerlijk zeggen wat jullie zien op de testen? Geloof er nog helemaal niks van en denk steeds dat ze vals positief zijn Shake....
Ik zie ze ook op verschillende testen dus gefeliciteerd! Ik had fake streepjes maar op een ander merk gewoon negatief kan me haast niet voorstellen dat dit fakers zijn hihi
Omg....ik geloof het gewoon echt niet!!Morgenvroeg samen met mijn man maar testen...Had een late eisprong en voel mij echt niet zwanger!krampen in de buik enz
Zie toch echt drie best duidelijke strepen. Denk dat je het toch maar moet gaan geloven Gefeliciteerd!
Zoveel indrogers kan toch niet.. Ik zeg positief!! Ik had ook wel 6!!! Testen nodig dat ik het echt geloofde mij ging het erom dat ze steeds donkerder werden.. Hihi
Snap er niks van...gister de testen waren met middagurine..testen van net staat met veel zoeken een tuurstreepje!
1 glas thee en een glas cola..nu ik goed kijk kan ik met moeite een lijntje vinden op beide testen...ik had verwacht dat ik nu een mooiere geconcentreerdere test zou hebben..ik test dinsdag ofzo nog een keer..
Mijn ei was zoals altijd ook laat..rond de 18-19e..zou het daardoor kunnen dat de test nog niet knalt?als ik 14 dagen reken zou dinsdag 14 dagen na ei zijn...