Pfff altijd spannend als een cryo goed uit het proces komt.vanmiddag om 2uur word het teruggeplaatst. Nu volgen er weer die spannende weken......ik ga het zoveel mogelijk los laten....dit gaat mijnTweede cryoterugplaatsing worden.........
Bedankt' hoop dat hij blijft plakken....zijn er trouwens nog meer mensen die een cryo terugplaatsing hebben gehad kort geleden
Het is alweer een tijdje geleden dat ik op deze forum ben geweest. Maar ik heb vorige week dinsdag mijn 3e cryo terugplaatsing gehad. En zit dus nu ook op t wachtbankje.
Oké spannend hè....hoe gaat het merk je al iets ,en welk ziekenhuis ben je in behandeling,ik erasmus mc
ja tis elke keer weer spannend. Ik voel nix, maar probeer dit keer egt niet te letten op de zogenaamde kwaaltjes, dat had ik de afgelopen 2 keer wel gedaan. En ik werd er gek van hahahaha De 1e terugplaatsing, werd ik af en toe misselijk, en had ik steekjes in mn buik. Maar ik kreeg gewoon mijn regels op de testdag. De 2e terugplaatsing, voelde ik nix, alleen een paar dagen na de tp moest ik elke nacht opstaan om te plassen. En dat heb/had ik hiervoor nooit gehad. Dus ik had toen egt het gevoel dat ik zwanger kon zijn, maar helaas kwamen toen ook mijn regels 2 dagen na de testdag. Dus bij deze terugplaatsing, probeer ik nergens op te letten, en blijf ik de dingen doen wat ik altijd al doe (deed ik bij de vorige 2 terugplaatsingen niet, ik was bang om ook maar iets inspannends te doen) En ik lees wat weg op zp Ik ben bij het SFG Rotterdam in behandeling, maar de tp's zijn in het Erasmus MC Heb je nog medicatie tijdens je cyclus gehad, of moet je die nog gaan gebruiken? Bij mij hebben ze het in mn natuurlijke cyclus teruggeplaatst zonder enig medicatie.
Hoi ging goed....het was weer een blasto zoals verleden keer......nou de weken nog door komen....en ook ik ga proberen er niet teveel op te letten.....proberen..
Ik heb ook vanmiddag een cryo terugplaatsing gehad Missouri . Dit was mijn eerste cryo terugplaatsing. Bij IVF 1 hadden we ook 1 cryo, maar die ontdooide niet goed. Ben dus heel blij dat het nu wel goed ging. Uit IVF 2 was dit onze enige cryo. Als dit niet lukt gaan we op naar nummer 3... Maar daar wil ik nu nog even niet aan denken. Die van mij was 8 cellig, op dag 3 ingevroren en 3 dagen na eisprong van de eigen cyclus teruggeplaatst. Heb jij het ook in eigen cyclus gekregen? En er niet op letten, dat gaat mij niet lukken . Maar ik doe wel een poging. Eerste week gaat meestal wel . Jij ook heel veel succes!!
Oké...voor jou ook heel spannend pien 15 .ik weet het maar er mee bezig zijn lost niks op,ik was vorige cryo terugplaatsing al aan het testen op dag 8......veels te vroeg....ik lette op alles ...alle veranderingen,,,die je eigenlijk nog niet eens kunt voelen.....nu besloten het meer los te laten...we zien wel......welk ziekenhuis loop jij.....en waarom hebben jullie ivf...Gr.
Missouri: in principe is het onverklaarbaar waarom wij nog steeds niet zwanger zijn. Wel heb ik lichte endometriose, maar volgens de artsen zit dat niet in de weg. En ik heb een traag werkende schildklier, maar die is in orde met medicatie, dus dat kan het ook al lang niet meer zijn. We hebben 3 jaar zelf geprobeerd, toen 6 x IUI gehad en nu dus met de tweede IVF behandeling bezig. Bij de verse terugplaatsing van eerste IVF was ik heel eventjes zwanger maar werd een MA. Ik loop in mcl i.c.m. umcg. Wat is jullie verhaal?
Oké...apart dat het dan niet op natuurlijke weg lukt dan......mijn vriend heeft geen zaadleiders dus dan word het wel erg moeilijk op natuurlijke weg......ze hebben zaad verzameld met mesa techniek....gelukkig had hij zaad anders einde verhaal....met mij is niks mis.......gelukkig....ben jij tevreden over ziekenhuis....
Aha, ja dat wordt lastig dan.... Gelukkig hebben ze het zaad wel weten te bemachtigen . Het is natuurlijk heel vervelend dat het niet op de natuurlijke weg zal lukken, maar je kunt wel gericht behandelen. En ik denk dat jullie kans dan ook best groot is dat het binnenkort wel lukt. Bij ons is het gewoon super vaag... er moet iets mis zijn, alleen ze kunnen er dus niet de vinger op leggen en dan moet je maar hopen dat IVF de oplossing is... Ben wel tevreden over ons ziekenhuis op zich, vriendelijk personeel. Alleen wat wel frusterend is dat ze dus niets verder onderzoeken dan de standaard dingen. Maar dat doen ze in NL vrijwel nergens, moet je al voor naar het buitenland en daar hebben we nog niet zoveel zin in... Welk ziekenhuis zit jij?