@tess mijn testen waren ook zo en ben toch al 33 wk zwanger. Het is altijd spannend sterkte met nog ff testen.
Lijkt erg duidelijk al heb ik geen ervaring met pregnyl en zolang maar nog bruin is is nog oké en de hoofdpijn ja kan er helaas ook bijhoren heb. Ik met de 2de ook erg Gehad eerste tijd . wel erg vervelend voor je hoop dat je gauw zekerheid hebt voor jezelf en kan gaan genieten
Het lijkt me positief hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt van het bruin verlies...
Ik hoop en duim voor je... meestal is rood geen goed teken... Maar ik heb zelf in het begin van mijn zwangerschap meer bloed verloren dan een normale menstruatie, ook flinke buikkrampen daarbij gehad. Echter bij de echo was er toch een knipperlichtje te zien met een actieve bloeding boven het vruchtzakje. Omdat dit mijn ervaring is blijf ik voor je hopen en duimen... Neem voor de zekerheid maandag even contact op met je ziekenhuis... vooral omdat je testje er wel positief uit ziet.... Heel veel suc6 en sterkte!