Ik heb geen foto gemaakt hoor. Denk dat ik dit streepje niet eens op de foto krijg. Maar ik test elke maand wel een keer en op 1x een indroger na altijd spierwit. Nu dus een tuurstreepje op 11 DPO. Maar dit is mijn eerste IUI en ik heb 12,5 dag geleden Ovitrelle 250 gespoten. Ik ben dus erg vroeg met testen en dit tuurstreepje zou heel goed een restje Ovitrelle kunnen zijn. Ik lees overal dat Ovitrelle in principe na 12 dagen uit je lichaam is. Wat denken jullie? Toch te vroeg met testen en zou dit nog een restje kunnen zijn?
Pfff... Ik vind het erg spannend. In de bijsluiter van de Ovitrelle staat dat het tot 10 dagen na gebruik een positieve test kan geven. En ik zit dus op 12,5 dag. Deze foto is nog iets duidelijker.
ik zie hem ook hoor..hoef niet eens te turen... nou maar hopen dat het niet van de medicatie is... als ie morgen donkerder is.....
Ik zie hem ook.. en het kan niet meer van de ovitrelle zijn.. die is met dag 11 al echt niet meer aanwezig.. spannend..!
Nadat mijn temp afgelopen dagen ietsjes is gezakt was die vanmorgen weer een beetje gestegen. En vanmorgen is m'n testje een fractie duidelijker denk ik. Ik zit nu 13,5 dag na Ovitrelle en op 12 DPO. De streep op die test van gisteren is trouwens zo goed als weg met het opdrogen, deze is blijven staan tot nu toe. Vinden jullie hem duidelijker?